به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

نمایشگاه عکس «گنج جنگ» در یاسوج برپا شد

نمایشگاه عکس «گنج جنگ» شامل 30 اثر از عکاسان دوران دفاع مقدس در یاسوج برپا شد.
کد خبر: ۲۵۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹ - 27September 2017
نمایشگاه عکس «گنج جنگ» در یاسوج برپا شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، نمایشگاه عکس «گنج جنگ» روز چهارشنبه) با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در نگارخانه باران اداره‌کل فرهنگ و ارشاد برپا شد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی در سطح استان پیش‌بینی شد که برگزاری نمایشگاه عکس از جمله این برنامه‌ها است.

وی افزود: در این نمایشگاه که به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برپا شد، 30 عکس از ناب‌ترین آثار عکاسان ما در دوران دفاع مقدس در معرض دید عموم قرار گرفته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نمایشگاه از امروز تا 15 شهریورماه به مدت 10 روز پذیرای علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت است.

سرهنگ آسمند با اشاره به اینکه این آثار به مراحل مختلف جنگ از پشتیبانی تا خط مقدم می‌پردازد، گفت: برخی از رزمندگانی که در این تصاویر می‌بینیم، به درجه رفیع شهادت نایل آمده و برخی نیز هم‌اکنون به علت اثرات ناشی از جنگ در بیمارستان بستری هستند.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی برای بازخوانی و یادآوری حوادث دوران دفاع مقدس است، ابراز داشت: انتقال دستاوردها و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان که با جنگ آشنایی ندارند، از مهم‌ترین اهداف اجرای برنامه‌های این هفته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: باید تمام همت خود را به کار بگیریم تا بتوانیم اندیشه‌های متعالی شهدای والامقام را به نسل‌های پس از جنگ انتقال دهیم و از این طریق دین خود را به امام شهدا و شهیدان عظیم الشأن ادا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها