فرمانده سپاه شهرستان سیب و سوران:

شهدا شناسنامه واقعی ملت ایران هستند

فرمانده سپاه شهرستان سیب و سوران در یادواره شهدای این شهرستان با اشاره به اینکه شهدا شناسنامه واقعی ملت ایران هستند، گفت: پیام شهدا وحدت است و این پیام باید به آیندگان منتقل شود.
کد خبر: ۲۵۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ - 28September 2017
شهدا شناسنامه واقعی ملت ایران هستندبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، یادواره شهدای شهرستان سیب و سروان به همت حوزه مقاومت شهید ردانی‌پور‌ هیدوچ با حضور فرمانده سپاه شهرستان، امام جمعه اهل سنت بخش هیدوچ، خانواده شهدا و جمعی از مردم در این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «حسين فروغی» فرمانده سپاه شهرستان سیب و سوران در این مراسم از شهدا به عنوان شناسنامه واقعی ملت ايران یاد کرد و افزود: شهدا بازوان توانمند انقلاب اسلامی ایران هستند چون جان خود را در راه خدا و اسلام نثار كردند.

وی ‌با بیان اینکه پيام شهدا وحدت است و اين وحدت بايد به آیندگان منتقل شود، گفت: دفاع مقدس نتیجه آموزه‌های از قيام كربلا است چرا که عاشورا نماد آزادی است و امام حسین (ع) برای رضای خداوند و احیای فرضیه امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد.

فرمانده سپاه شهرستان سیب و سوران با اشاره به اینکه جهانيان از آزادگی امام حسين (ع) سخن می‌گویند، خاطرنشان کرد: حركت امام حسين (ع) برای اصلاح امت جدش رسول الله بود و ما درس حمایت از مظلومين و مستضعفين را این امام بزرگوار گرفته‌ایم.

مولوی عبدالرحمن ملازهی امام جمعه اهل سنت بخش هيدوچ گفت: باید قدردان شهدا، انقلاب اسلامی و نظام اسلامي باشیم چون به ما درس شجاعت و ايستادگي را آموخت.

وی با بیان اینکه در دوران جنگ با تمام قوا مقابل دشمن ایستادیم، ادامه داد: ما ملت ایران بايد چهار نکته را رعايت كنیم؛ تبعیت از ولايت فقيه، اتحاد، ايمان به خداوند و خدمت جهادی.

امام جمعه اهل سنت بخش هیدوچ شهرستان سیب و سوران گفت: پيامبراکرم (ص) می‌فرمايند: امام حسين(ع) و امام حسن (ع) سروران اهل بهشت هستند و همچنين بيامبر فرموده حسين از من است و من از حسين و هركس می‌خواهد بهشت را ببيند، چهره امام حسين (ع) را ببيند.

مولو ملازهی با اشاره به اینکه قيام امام حسين (ع) براي اصلاح امت بود، افزود: ما بايد به ذريه پيغمبر خدمت كنيم و آن ذريه حسن و حسين بودند و ياران امام حسين (ع) از همه چيزشان گذشتند و رزمندگان اسلام نیز در هشت سال جنگ تحمیلی از همه چیزشان گذشتند.

در پايان مراسم با اهدای لوح سپاس و هديه از خانواده‌های شهیدان عبدالواحد درزاده، ناصر غلامزهی، عبدالرب پيام و ايوب ايزدخواه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار