رئیس سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس:

سبک زندگی دوران دفاع مقدس در جامعه پیاده سازی شود

رئیس سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس صرفا بیان خاطرات آن روزها نیست بلکه باید سبک زندگی آن زمان در جامعه امروزی پیاده سازی شود.
کد خبر: ۲۵۹۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳ - 28September 2017

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، جلسه هم اندیشی زنان در دفاع مقدس، با حضور مجتهدزاده رئیس سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس، امروز پنج شنبه، در سالن جلسات تپه نورالشهدا گرگان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سرهنگ «عباس حسن نیا» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان، گزارشی از عملکرد و فعالیت های انجام شده در حوزه زنان، بیان کرد.

در ادامه مجتهدزاده ضمن تقدیر از عملکرد خوب این اداره کل در حوزه زنان، اظهار داشت: در استان گلستان قومیت های زیادی وجود دارد و شهدای اقلیت های مذهبی این استان نشان از نقش وحدت آفرین استان گلستان در دفاع مقدس است.

رئیس سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: ما در طول تاریخ مقدار زیادی از خاک کشورمان را از دست دادیم اما در هشت سال دفاع مقدس علاوه بر اینکه یک وجب از سرزمینمان را از دست ندادیم بلکه ارزش ها و دستاوردهای بسیار گرانبهایی را بدست آوردیم.

وی بیان داشت: دوران دفاع مقدس صرفا بیان خاطرات آن روزها نیست بلکه باید سبک زندگی آن زمان در جامعه امروزی پیاده سازی شود و در این راستا شورای هماهنگی زنان ایثارگر تشکیل شده است تا بتوانیم این هدف را با کمک همه دستگاه های و نهاد ها محقق کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار