مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام:

ضرورت تأسیس قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور در ایلام/ یادمان «شرهانی» عنایت ویژه مسئولان را می‌طلبد

«علی‌رضا شیروی» گفت: لازم است قرارگاه رسانه ای راهیان نور بسیج نیز در ایلام تاسیس شود چون ظرفیت وجود چنین مهمی در استان مشاهده میشود
کد خبر: ۲۵۹۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ - 29September 2017

ضرورت تأسیس قرارگاه رسانه ای راهیان نور در ایلام/یادمان شرهانی عنایت ویژه مسئولان را می طلبدبه گزارش دفاع پرس از ایلام، «علیرضا شیروی» مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام، در همایش «تجلی اخلاص راهیان‌نور» و تجلیل از فعالان و دست‌اندرکاران راهیان‌نور استان ایلام اظهارداشت: ایام به دلیل تقارن با هفته دفاع مقدس و بازگشت پیکر شهید حججی، ایام مقدس و مبارکی است، وقایعی که نشان‌گر هویت واقعی ایران اسلامی است.

وی افزود: دشمن می‌خواهد هویت جوان ایرانی را از او بگیرد و تلقین کند که نسل سوم انقلاب، پشت گردان از نظام و انقلاب است که شهادت حججی و جانفشانی جوانان مدافع حرم ثابت کرده است که جوانان این نسل، اهل ایمان و بابصیرت هستند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام با اشاره به  فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر اینکه جوانان امروز برتر از جوانان دفاع مقدس هستند، خاطرنشان کرد: در مراسم تشییع شهید حججی، شاهد صحنه‌هایی بودیم که در تشییع شهدای دفاع مقدس نمی‌دیدیم! فکر می‌کردیم وصیت شهدا برای شهدایی هستند که در ایام امام راحل بوده‌اند، اما وصیت شهید حججی دست کمی از انان ندارد.

وی در ادامه گفت: یادمان‌های دفاع مقدس استان ایلام، از جمله «قلاویزان» و «شرهانی» با حمایت‌های سپاه از وضعیت بسیار مناسبی برخوردار هستند و ما هر ساله بازدیدهای صورت گرفته از این مناطق را پوشش رسانه‌ای می‌دهیم.

شیروی افزود: یادمان شرهانی متفاوت از شلمچه و هویزه در خوزستان است، زیرا بسیار از مرکز شهر فاصله دارد و همین امر بر وجود امکانات موجود در آن‌جا تآثیرگذار بوده است.

وی با تأکید بر اینکه سازمان اردویی بسیج باید عنایت ویژه‌ای به یادمان‌های دفاع مقدس، از جمله شرهانی داشته باشد، خاطرنشان کرد: لازم است که قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور بسیج نیز در ایلام تاسیس شود، چون ظرفیت وجود چنین مهمی در استان مشاهده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها