جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص):

همگی باید عامل به وصیت شهدا و ادامه دهنده راه شهدای مدافع حرم باشیم

سردار «سالار آبنوش» گفـت: همگی باید به وصیت شهدا عمل کنیم و ادامه دهنده راه شهدایی همچون «محسن حججی» و شهیدان مدافع حرم باشیم.
کد خبر: ۲۶۰۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ - 29September 2017
همگی باید به وصیت شهدا عمل کنیم

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، سردار «سالار آبنوش» جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در یادواره 72 شهید پاسدار گردان امام حسین (ع) و شهدای مدافع حرم با محوریت شهید مدافع حرم «محسن حججی» که روزگذشته (پنج‌شنبه) با حضور مسئولین و مردم شهید پرور در گلزار شهدای این شهرستان گرمسار برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید مدافع حرم «محسن حججی» گفت: شهید حججی باعث افتخار و سرافرازی ملت ایران شد.

وی افزود: شهید حججی در وصیت‌نامه خود می‌نویسد «حالا که دستهایم بسته است، می‌نویسم نه با قلم که با نگاه و نه با جوهر که با خون، رو به دوربین ایستاده‌ام و ایستاده‌ام رو به همه شما، رو به رفقا، رو به خانواده‌ام، رو به رهبر عزیزم و رو به حرم. حرامزاده‌ای خنجر به دست است و دوست دارد که من بترسم و حالا که اینجا در این خیمه‌گاهم هیچ ترسی در من نیست. تصویرم را ببرید پیشکش رهبر عزیز و امامم سید علی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و فرمانده‌ام «حاج قاسم» کنید و به رهبرم بگویید که «اگر در بین مردمان زمان خودت و کلامت غریبید، ما اینجا برای اجرای فرمان شما آمده‌ایم و آماده تا سرمان برود و سر شما سلامت باشد.»

وی تأکید کرد: همگی باید به وصیت شهدا عمل کنیم و ادامه دهنده راه شهدایی همچون محسن حججی و شهیدان مدافع حرم باشیم.

در پایان این مراسم، از خانواده‌های شهدای این شهرستان به ویژه خانواده شهدای مدافع حرم تقدیر و قدردانی شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار