الدیهی:

ملت بحرین، مسأله فلسطین را رها نخواهند کرد/ آیت‌ الله قاسم، ضامن امنیت بحرین باقی می‌ماند

معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین تاکید کرد که آیت‌ الله شیخ عیسی قاسم، کلید حل بحران این کشور باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۲۶۰۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰ - 30September 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، با وجود تدابیر شدید امنیتی رژیم آل خلیفه برای جلوگیری از برگزاری نماز در مسجد الخواجه در منامه، شهروندان بحرینی نماز خود را در این مسجد ادا کرده و سخنان شیخ حسین الدیهی معاون دبیرکل جمعیت الوفاق نیز پخش شد.

شیخ حسین الدیهی طی سخنانی گفت که رژیم آل خلیفه از دستگاه‌ قضایی، علیه ملت خود استفاده می‌کند.

وی افزود: هرگونه دل بستن نظام بحرین به حمایت‌های منطقه‌ای و یا بین‌المللی برای مقابله با ملت خود، موجب ضرر آن خواهد شد.

الدیهی اظهار داشت که ما بر حفظ وحدت و ثبات کشور و امنیت آن پایبندیم و به راه خود برای پس گرفتن حقوق مشروعمان از رژیم بحرین، ادامه خواهیم داد.

معاون دبیرکل جمعیت الوفاق تاکید کرد که ما به موضوع فلسطین وفادار باقی خواهیم ماند و خیانت‌های رژیم بحرین را هرگز قبول نخواهیم کرد.

وی افزود: فلسطین مسأله‌ای محوری است و هر چه قدر رژیم برای عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها تلاش کند و دست دوستی به سوی آن‌ها دراز کند، ملت بحرین، از این مسأله دست نخواهند کشید.

الدیهی تاکید کرد: حوادثی که در اطراف منزل آیت‌الله شیخ عیسی قاسم به وقوع پیوست، بار دیگر پویا بودن ملت بحرین را ثابت می‌کند.

الدیهی گفت که بحرین شاهد مرحله‌ای خطرناک از درگیری سیاسی بین رژیم و ملت است و  کسی که فکر می‌کند می‌تواند ملت بحرین را شکست دهد، در اشتباه است.

معاون دبیرکل جمعیت الوفاق تاکید کرد که شیخ عیسی قاسم ضامن امنیت ملت بحرین و معادله تاریخ و کلید حل بحران باقی خواهد ماند.

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها