سردار رحیمی خبر داد؛

برگزاری تاسوعا و عاشورا حسینی پایتخت در امنیت کامل/ به‌کارگیری هزاران مأمور و صدها پلیس افتخاری

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی در ایام عزاداری شهادت امام حسین(ع) از برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورا در کمال امنیت و به‌کارگیری هزاران مأمور پلیس و صدها پلیس افتخاری در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۶۰۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱ - 02October 2017
برگزاری تاسوعا و عاشورا حسینی پایتخت در امنیت کامل/ به‌کارگیری هزاران مأمور و صدها پلیس افتخاری
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس،‌ سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به برگزاری مراسم‌ تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) پایتخت در کمال امنیت و آرامش اظهار داشت: خوشبختانه مراسم عزاداری امسال محرم و خصوصاً تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر تهران در کمال امنیت و آرامش برگزار شد و حضور گسترده مأموران نیروی انتظامی، پلیس‌های افتخاری و همکاری خوب مردم در طول 48 ساعت گذشته باعث شد تا هیچ مشکل امنیتی در شهر تهران مشاهده نشود.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: در طول 48 ساعت گذشته هزاران نیروی پلیس در آماده‌باش کامل قرار داشتند و صدها پلیس افتخاری در قالب همیاران محرم، کنار مأموران پلیس وظیفه نظم‌بخشی به هیئات و دسته‌های عزاداری را عهده‌دار بودند.

وی با بیان اینکه هیچ مشکل خاصی در روز تاسوعا، عاشورا و شب شام غریبان در شهر تهران به وقوع نپیوست، گفت: علاوه بر وضعیت مطلوب امنیتی در طول برگزاری این عزاداری‌ها، معابر پایتخت وضعیت آمد و شد و شرایط ترافیکی بهتری را نسبت به سنوات قبل شاهد بود و این مهم در سایه تلاش همکاران ما در پلیس راهور و همکاری خوب تکایا و عزاداران حسینی محقق شد.

رحیمی افزود: علی‌رغم ترافیک پرحجم شب شام غریبان در ورودی‌های غربی، شرقی و جنوبی پایتخت، با تلاش همکاران ما در پلیس راهور، این حجم ترافیک بازگشت به شهر تهران مدیریت شد.

بر اساس این گزارش طی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، علاوه بر حضور نیروهای پلیس راهور، یگان امداد و تیم‌های پلیس پیشگیری، تیم‌های چک و خنثای پلیس نیز در مراکز پرتجمع پایتخت مستقر شدند و به‌صورت آماده‌باش قرار داشتند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار