روز شمار دفاع مقدس (11 مهرماه سال 1360)؛

کرمان در سوگ 11 شهید عزادار شد

مردم قهرمان و شهیدپرور کرمان امروز در سوگ از دست دادن 11 پاسدار و سرباز که قهرمانانه جنگیدند و در عملیات شکست حصر آبادان به دیدار خدایشان شتافتند به ماتم نشستند.
کد خبر: ۲۶۰۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ - 03October 2017
شهر کرمان در سوگ 11 شهید،یکپارچه عزا دار شدبه گزارش دفاع پرس از کرمان، رویدادهای دفاع مقدس استان کرمان در روز 11 مهرماه سال 1360 را که در تاریخ دفاع مقدس این استان ثبت شده است، با هم مرور می‌کنیم. 

شهر کرمان در سوگ 11 شهید، امروز یکپارچه عزادار شد

مردم قهرمان و شهیدپرور کرمان امروز در سوگ از دست دادن 11 پاسدار و سرباز که قهرمانانه در جبهه‌های آبادان جنگیدند و در عملیات متهورانه شکست حصر آبادان به دیدار خدایشان شتافتند، به ماتم نشستند و به همین مناسبت امروز در کرمان عزای عمومی اعلام شد.

با شهادت 11 پاسدار و سرباز به نام‌های پاسداران شهید «رضا نبی‌زاده، محمود کاظمی، حسین قربانی، اصغر اباذری، مهدی تردست، محمدحسین زنگی‌آبادی، مصطفی انجم‌شعاع، اسحاق دریجانی، منصوراشرف عسکری و سربازان شهید علی‌ صدرالدینی و علی درویشی» از سوی امام جمعه، جامعه روحانیت، دادسرای انقلاب اسلامی، استانداری، فرمانداری، موسسه تبلیغات اسلامی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی مرکز کرمان، ادارات کل آموزش و پرورش و تربیت بدنی استان و بنیاد شهید کرمان اطلاعیه‌ای منتشر شد.

در این اطلاعیه آمده است: کربلای ایران همچنان رزمگاه پویندگان راه حسین است، اینان مصداق راستین «کل ارض کربلا و کل یوم عاشورا» را به تجلی گذاشتند و با سرور شهیدان پیمان خون بستند که تا دست صدام و صدامیان از کشوراسلامی ایران کوتاه نشود، از پای ننشینند.

اکنون شهرمان پذیرای 11 تن از شهیدان همیشه جاوید از خوزستان است. 11 پاسدار و سرباز که هریک واژه حماسه انسان بودن را در رزمگاه  شهد شهادت را به جان پذیرا شدند 11 پاسدار و سرباز غیور سرزمین شهیدپرور کرمان دیده فرو بستند اما خواب خوش را به چشم صدامیان حرام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها