فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

تربیت فرماندهان در تراز انقلاب اسلامی از ماموریت‌های سپاه است

سردار «مظاهر مجیدی» با بیان اینکه تربیت فرماندهان در تراز انقلاب اسلامی از ماموریت‌های سپاه است، گفت: فعالیت در بسیج بسیار گسترده است و می‌طلبد با برنامه‌ریزی تاثیرگذار در جامعه نقش الگوسازی بسیج را ترسیم کرد.
کد خبر: ۲۶۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶ - 04October 2017

تربیت فرماندهان در طراز انقلاب اسلامی از ماموریت‌های سپاه استبه گزارش دفاع پرس از همدان، سردار «مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان امروز (چهارشنبه) در آیین معارفه جانشین فرمانده سپاه استان همدان، در جمع مسئولین، خانواده‌های شهدا، رزمندگان و کارکنان سپاه انصارالحسین (ع) اظهار داشت: اگر امروز توفیقی در سپاه و بسیج وجود دارد، به برکت خون پاک شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است.

وی با بیان اینکه تیپ 32 انصار الحسین (ع) در زمان جنگ دارای فتوحات بزرگی بود و شهدای عزیزی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، افزود: تیپ 32 انصارالحسین (ع) امروز نیز رزمندگانی انقلابی تربیت کرده و یک نمونه آن که از شاگردان سردار شهید «حسین همدانی» است، به عنوان جانشین فرمانده سپاه استان معرفی شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) ادامه داد: امروز تیپ 32 توانسته است با تربیت فرماندهان موفق در جبهه مقاومت و در مرزهای کشور، امنیت را برای ایرانی اسلامی به ارمغان آورد.

سردار مجیدی در پایان با بیان اینکه تربیت فرماندهان در طراز انقلاب اسلامی از ماموریت‌های سپاه است، خاطرنشان کرد: فعالیت در بسیج بسیار گسترده و متنوع است که می‌طلبد با برنامه‌ریزی مدون و تاثیرگذار در جامعه نقش الگوسازی بسیج را ترسیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار