استاندار قم:

شهدا برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) زمان و مکان نمی‌شناسند

«سید مهدی صادقی» گفت: شهدای مدافع حرم برای دفاع از اسلام و حرم اهل‌بیت (ع) زمان و مکان نمی‌شناسند.
کد خبر: ۲۶۰۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲ - 04October 2017
شهدا برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) زمان و مکان نمی شناسندبه گزارش دفاع پرس از قم، «سید مهدی صادقی» استاندار قم، عصر امروز (چهارشنبه) در حاشیه مراسم تشییع شهدای مدافع حرم، با اشاره به اهمیت دفاع از حرم‌ اهل‌بیت (ع) اظهار داشت: شهدایی که در راه اسلام جان خود را فدا می‌کنند، به‌نوعی زمان و مکان نمی‌شناسند و مهم این بوده که برای چه هدفی می‌جنگند.

وی افزود: اکنون با بررسی‌هایی که انجام می‌دهیم، می‌بینیم که شهدای دفاع مقدس برای حفظ اسلام و شهدای مدافع حرم برای دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) می‌جنگند، بنابراین هر دو برای دفاع از انقلاب و اصل اسلامی می‌جنگند.

رئیس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم خاطرنشان کرد: اکنون صحنه مخالفت با انقلاب اسلامی در بیرون از مرزها به وجود آمده و باید در آن‌جا با آنان به مبارزه بپردازیم و اگر با دشمنان و مخالفان اسلام در آن‌جا مبارزه نکنیم، حرم اهل‌بیت (ع) در معرض خطر قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: اکنون ما باید از انقلاب اسلامی و حریم اهل‌بیت (ع) دفاع کنیم، همچنان که در عراق هم ما از حرم اهل‌بیت (ع) حفاظت کردیم.

صادقی ابراز کرد: شهدای مدافع حرم عین شهدای دفاع مقدس هستند که از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند، اما فقط مکان آن فرق می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها