صبح امروز؛

پیکر پاک و مطهر 119 شهید دفاع مقدس وارد کشور شد

پیکر پاک و مطهر 119 شهید دفاع مقدس صبح امروز با حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور خوزستان از طریق مرز بین‌المللی شلمچه وارد وطن شد.
کد خبر: ۲۶۰۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ - 05October 2017
پیکر پاک و مطهر 119 شهید دفاع مقدس وارد کشور شد
به گزارش دفاع پرس خوزستان از خرمشهر، پیکر پاک و مطهر 119 شهید دوران دفاع مقدس صبح امروز با حضور مردم و مسئولان کشوری و لشکری از طریق مرز شلمچه وارد کشور شد.
 
پیکر این شهدا، مربوط به عملیات‌های زبیدات، رمضان (کنار نهر تبیان) و کربلای 4 (ساحل غربی اروندرود) است که در ماه‌های اخیر تفحص شده‌اند. 
 
53 شهید از مجموع این شهدا مربوط به شهدای ژاندارمری است که توسط تک دشمن در سال 67 در منطقه عملیاتی زبیدات به شهادت رسیدند.
 
همچنین 36 شهید مربوط به سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی است که در عملیات رمضان به شهادت رسیدند و 30 شهید دیگر نیز از شهدای سپاه و بسیج مربوط به عملیات کربلای 4 هستند که در غرب اروند تفحص شده‌اند.
 
در مراسم استقبال از این شهدا، سردار باقرزاده رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان، فرمانده انتظامی خوزستان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جمع کثیری از مسئولین لشکری و کشوری و خانواده معظم شهدا حضور داشتند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار