فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

همایش «یاوران ولایت» در شهرکرد برگزار می‌شود

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش «یاوران ولایت» در شهرکرد خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این همایش تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیمان دوباره با ولی امر مسلمین جهان است.
کد خبر: ۲۶۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ - 07October 2017

همایش به گزارش دفاع پرس از شهرکرد، سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع)  استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 15 مهرماه یکی از مهم‌ترین روزها برای مردم استان چهارمحال و بختیاری محسوب می‌شود، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 1371 با سفر به استان چهارمحال و بختیاری و دیدار با مردم خون‌گرم و ولایتمدار این استان، خاطره‌ای زیبا و دل‌نشین را در ذهن همه ما به یادگار گذاشتند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در سفر به چهارمحال و بختیاری که در جمع مردم ولایتمدار این استان بیان فرمودند که «استان چهارمحال و بختیاری، استان مستعدی است که هم استعداد طبیعی دارد و هم استعداد فرهنگی»؛ عنوان داشت: وظیفه امروز ما عمل به دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی و مقام عظمای ولایت، است.

فرمانده ارشد نظامی استان با اشاره به حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم سلحشور عشایر استان و همچنین دیدار با مسئولین برگزارکننده کنگره 2437 شهید استان ، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان اینکه من خاطرات خوبی از چهارمحال و بختیاری دارم، فرمودند «من در یکی از سفرهایم به تیپ قمربنی هاشم علیه السلام رفتم که بچه‌های با اخلاص، مومن اینها داشتند، خیلی وضعیت با امکانات محدود؛ اما در عین حال با انگیزه‌هایی محکم بود».

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان با بیان اینکه عمل به دستوارت رهبر معظم انقلاب اسلامی، یکی از وظایف اصلی ماست تا بتوانیم با راهنمایی ایشان به اهداف انقلاب دست یابیم، خاطرنشان کرد: تنها با پیروی از ولایت فقیه می‌توان به پیشرفت، توسعه و شکست دشمنان خارجی و داخلی رسید.

سردار اکبری، شهدا را پشتوانه نظام و از برکات انقلاب اسلامی دانست و افزود: خون حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) اسلام را وخون شهدای انقلاب و دفاع مقدس نظام جمهوری اسلامی را بیمه کرد.

وی با بیان اینکه پیروی از راه و مسیر شهدا، خانواده‌ و جامعه را از آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌های فرهنگی دور می‌کند، عنوان داشت: نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت، بر لزوم زمینه‌سازی برای تحقق آن در تمام سطوح جامعه و تبیین و ترویج این فرهنگ غنی به‌ ویژه در میان جوانان یکی از ضروریات جامعه است که باید با تمام تلاش انجام پذیرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه روز 15 مهرماه که مصادف با سه مناسبت مهم؛ سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان، دومین سال برگزاری کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری و سالروز استقلال تیپ 44 قمر بنی هاشم (ع) است، تصریح کرد: همایش یاوران ولایت مورخ 15 مهرماه با حضور مسئولین استانی و چندین هزار نفر از مردم ولایتمدار، خانواده شهدا و ایثارگران چهارمحال و بختیاری در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

سردار اکبری ضمن دعوت از آحاد مردم ولایتمدار استان برای حضور در این مراسم معنوی، هدف از برگزاری این همایش را تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیمان دوباره با ولی امر مسلمین جهان عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار