رحیمی زاده به دفاع پرس خبر داد

طرح هادیان نور فردا به ایستگاه آخر می‌رسد

مسئول روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور آخرین دستاوردهای طرح هادیان نور در مناطق عملیاتی و یادمان‌های راهیان نور شمالغرب کشور را اعلام کرد.
کد خبر: ۲۶۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲ - 25August 2014

طرح هادیان نور فردا به ایستگاه آخر می‌رسد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس، احمد رحیمی زاده، مسئول روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور گفت: طرح هادیان نور با هدف اصلی به سرکشی و بازدید از خانواده های ایثارگر ارتشی، سپاهی، نیروی انتظامی و پیشمرگان کرد مسلمان در روستاها و مناطق دور افتاده استان آذربایجان غربی و کردستان در حال انجام است.

وی ادامه داد: در این طرح که با حضور مسئولین ستاد راهیان نور و برخی از مسئولین اجرایی استان ها پیگیری می شود سعی بر آن است که با خانواده های ایثارگری دیدار شود که کمتر دیده شده اند.

رحیمی زاده با اعلام این خبر که در طرح هادیان نور به بیش از صد خانواده ایثارگر از نیروهای مختلف رسیدگی و دیدار می شود، اظهار داشت: هماکنون مسئولین این ستاد به همراه هیئتی از مسئولین دولتی از شهرهای سنندج، مریوان، سروآباد، سردشت، بانه و پیرانشهر مشغول دیدار با این عزیزان هستند و فردا آخرین روز اجرای این طرح در راهیان نور مناطق شمالغرب کشور خواهد بود.

مسئول روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور در پایان اشاره کرد: خانواده های شهیدان و ایثارگران "هادیان نور" نام گرفته اند، به این علت که این عزیزان هدایت کننده کسانی هستند که به عنوان راهیان نور از یادمان های دفاع مقدس دیدار می کنند که این وجه تسمیه برای خانواده های ایثارگر مؤید این مطلب است که در حقیقت خانواده های ایثارگران و شهدا هدایت کننده و مشعل دار این حرکت هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها