به مناسبت هفته ناجا صورت گرفت؛

تجلیل ازخانواده‌های شهدای نیروی انتظامی شهرستان جیرفت

به مناسبت هفته نیروی انتظامی از خانواده‌های معظم شهدای شهرستان جیرفت تجلیل شد.
کد خبر: ۲۶۰۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴ - 07October 2017
تجلیل ازخانواده‌های معظم شهدای نیروی انتظامی شهرستان جیرفتبه گزارش دفاع پرس از کرمان، صبح امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی از خانواده‌های معظم شهدای نیروی انتظامی شهرستان جیرفت تجلیل شد.

فرماندار جیرفت در این مراسم اظهار داشت: امروز امنیت بسیار پایداری در جمهوری اسلامی حاکم است که این امنیت را مدیون خون شهدا هستیم.

«احمد امینی‌ روش» ادامه داد: اگر مردم در هشت سال دفاع مقدس همکاری نمی‌کردند ما امروزه شاهد این امنیت نبودیم.

فرماندار شهرستان جیرفت با اشاره به جایگاه ویژه از لحاظ امنیتی در کشور عنوان کرد: امنیت امروز جامعه را مدیون جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های نیروی‌های انتظامی و امنیتی هستیم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در جنوب استان کمبودهای بسیاری دارد افزود: خوشبختانه نیروی انتظامی توانسته با وجود همه کمبودها موفق عمل کند.

امینی‌ روش با اشاره به اینکه بهترین پشتوانه نیروی انتظامی مردم هستند، افزود: به واسطه وجود امنیت خوب در منطقه زمینه حضور بخش خصوصی فراهم شده که این را مدیون نیروی انتظامی می‌دانیم.

فرماندار شهرستان جیرفت با بیان اینکه خدمات نیروی انتظامی در این شهرستان قابل تقدیر است، گفت: تلاش داریم امکاناتی که در نیروی انتظامی نیاز است را فراهم کنیم و همه دستگاه‌ها می‌توانند نقش مهمی در تامین نظم و امنیت در منطقه را داشته باشند و این می‌تواند کمک بزرگی به نیروی انتظامی باشد.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران این نهاد تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها