سردار رحیمی:

امروز شهدا اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند/ اگر امروز توانستیم در برابر استکبار جهانی ایستادگی کنیم با تکیه بر توان دفاعی و موشکی است

رییس پلیس تهران بزرگ گفت: شهدا، امروز اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و چراغ راه ما هستند.
کد خبر: ۲۶۰۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳ - 07October 2017
امروز شهدا اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند/  اگر امروز توانستیم در برابر استکبار جهانی ایستادگی کنیم با تکیه توان دفاعی و موشکی استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین رحیمی» در دیدار با خانواده سردار شهید «حسن طهرانی  مقدم» با اشاره به جایگاه شهدا اظهار داشت: شهدا عزیز و عظیم هستند و افتخاری است که در این مکان حضور پیدا کردم.

وی ادامه داد: شهید طهرانی مقدم سال‌ها سال با مجاهدت، مدیریت، و تقوا زندگی کردند و این ویژگی‌ها باعث شهادت و عظمت این شهید بزرگوار شد‌.

رییس پلیس تهران بزرگ افزود: عظمت و بزرگی شهدا به این سادگی نیست و شهدا امروز یک حقیقت هستند که پس از سال‌ها هنوز هم یاد و خاطره آن‌ها زنده است.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: شهید طهرانی مقدم در نظام جمهوری اسلامی ایران از یک‌جایگاه والا و ویژه‌ای برخورداند و اگر امروز نظام در مقابل همه کفر ایستاده است با تکیه بر قدرت دفاعی و موشکی است.

وی در ادامه تصریح کرد: شهید طهرانی مقدم با دست خالی و توکل بر خدا توانست کارهای بزرگی انجام دهد که امروز همه ما بر آن می‌‌بالیم.
 
سردار رحیمی با اشاره به شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، شهدای نیروی انتظامی و شهدای مدافع حرم افزود: شهدا امروز بنیان‌های اسلام، دین و نظام جمهوری اسلامی ایران را در روزگاری که همه کفردر مقابل ما ایستادند حفظ کرده است.

وی افزود: شهدا امروز اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و شهدا امروز چراغ راه ما هستند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار