تجلیل از خانواده شهید «محمد کریمی»

نماینده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز به همراه مدیر امور بانوان این اداره کل به دیدار والدین شهید «محمد کریمی» رفتند و از مقام صبر و استقامت آن‌ها تجلیل کردند.
کد خبر: ۲۶۱۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰ - 12October 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، سرهنگ «حسین رفیعی» نماینده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز به همراه مدیر امور بانوان این اداره کل به دیدار والدین گرامی شهید «محمد کریمی» رفتند و از مقام صبر و استقامت آن ها تقدیر و تجلیل به عمل آوردند.

مادر شهید «محمد کریمی» در این دیدار در مورد خصوصیات اخلاقی فرزند شهیدش اظهار داشت: «پسرم همیشه احترم زیادی برای من و پدرش قائل بود و تا لبخند را به لب ما نمی‌دید از خانه خارج نمی‌شد. با وجود 5 خواهر و تک پسر بودنش با این حال علاقه داشت که به جبهه برود و حتی آن جا اعلام نکرده بود که تک پسر است تا مبادا او را همراه خودشان نبرند. به خاطر اخلاق خوبش دوستان زیادی در محله و مدرسه داشت.

خاطرم هست روزی که می‌خواست برای آخرین بار به جبهه برود زیر گلویش را بوسیدم. بعدها فهمیدم بر اثر اصابت خمپاره ترکش به زیر گلویش به شهادت رسیده است».

شهید «محمد کریمی» در سال 1348 دیده به جهان گشود. در سن 18 سالگی جهت حضور در جبهه‌های حق علیه باطل برای خدمت مقدس سربازی داوطلب شد تا اینکه در منطقه عملیاتی ماووت عراق در خرداد 1367 به آرزویش رسید و به یاران شهیدش پیوست.

پیکر مطهر این شهید والامقام پس از تشییعی باشکوه در گلزار شهدای امامزاده محمد علیه السلام کرج مدفون شده است.
 
ترکشی زیرگلو، جای بوسه مادر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار