وصیت‌نامه شهید حمیدرضا رمزی/ با کم کاری‌ها قلب امام را ناراحت نسازیم

شهید رمزی در وصیت‌نامه خود آورده است: بیایید از فرصت‌ها استفاده کنیم و در پرسودترین تجارت‌ها بیشترین مرزها را متحمل نشویم و با کم‌کاری‌ها و نق‌زدن‌ها قلب رهبر را ناراحت نسازیم.
کد خبر: ۲۶۱۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۱ - 16October 2017
به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «حمیدرضا رمزی»  هفت اسفند 1348 چشم به جهان گشود وبا آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد. شهید رمزی در جبهه مسئولیت بیسیم‌چی را بر عهده داشت.
 
وی سرانجام یکم شهریور 1364 در مهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد. علیرضا، برادر شهید رمزی نیز در تاریخ 20 بهمن 1361 شهید شده است.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:
 
وصیت‌نامه شهید حمیدرضا رمزی/  با کم کاری‌ها قلب امام را ناراحت نسازیم 

«بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام بر حسین تشنه لب صحرای کربلا

و با درود بر کسانی که همانند علی (ع) استوار و پا بر جا باقی می‌مانند.

 ای خوشا به حال آنان‌که در راه خدا خود را از حملات شیطان حفظ می‌کنند و در مقابل مشکلات و ناراحتی‌ها و رنجش‌ها صبور است و برای مردم دلسوز.

ای ملت ما همانند مردم کوفه نیستیم که خدای ناکرده امام و رهبرمان را تنها بگذاریم و مشکلات را تماما بر دوش وی بگذاریم ما باید سعی کنیم که برای انقلاب دلسوز باشیم. ما باید افتخار کنیم که از مردم انقلابی هستیم که خداوند گرداننده‌ی آن است پس بیایید از فرصت‌ها استفاده کنیم و در پر سودترین تجارت‌ها بیشترین مرزها را متحمل نشویم و با کم کاری‌ها و نق زدن‌ها قلب رهبر را ناراحت نسازیم.

من حمیدرضا رمزی بنده‌ای گناه کار و عاصی هستم با این حال وصیت می‌کنم شما را به صبر و بردباری و تفکر در کارها و تیز بینی. ان الله مع الصابرین

من شش ماه نماز قضا دارم و دو روز قضای روزه ماه مبارک اموال من همگی در اختیار پدر و مادرم است. دوست دارم آن‌ها در راه بخشش گناه‌کارانی همچون من به جبهه‌ها بدهند.

پدر و مادر عزیزم می‌دانم که من بسیار شما را اذیت و آزار نموده‌ام امیدوارم هم شما و هم خواهر و برادرم مرا ببخشید و از من راضی باشند.
 
اما من به شما تبریک می‌گویم و اعلام می‌کنم که با رفتن هر شهید مسئولیت هر کس در هر مقامی سنگین‌تر شده است و باید در راه خودسازی و بهره‌دهی تلاش بیشتری کرد.

الله لا یضیع اجر المحسنین»

انتهای پیام/ 111
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار