فرمانده سپاه ناحیه حضرت رسول (ص) کرمان:

رئیس جمهور آمریکا خود را به دیوانگی زده است

فرمانده سپاه ناحیه حضرت رسول (ص) کرمان با اشاره به اینکه ترامپ خود را به دیوانگی زده و کشورهای اروپایی نیز پشتیبان او هستند، گفت: آنها با وقت‌کشی می‌خواهند فرصت را از ما بگیرند.
کد خبر: ۲۶۲۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۳ - 16October 2017
رئیس جمهور آمریکا خود را به دیوانگی زده استبه گزارش دفاع پرس از کرمان، سرهنگ «علی اسدی» فرمانده سپاه ناحیه حضرت رسول (ص) کرمان در همایش شهید «حسین بادپا» در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه حضرت رسول‌ (ص) کرمان اظهار‌ داشت: بسیج یک نهاد مقدس است و حرکت بسیجیان در راه حفظ ارزش‌های نظام اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه پایه بسیج بر اساس صداقت و نیت خالص امام راحل بنیانگذاری شد، گفت: امروز بسیج مردمی ایران به یک الگوی جهانی تبدیل شده است.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت رسول (ص) کرمان با بیان اینکه آمریکا داعش را در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران پشتیبانی و حمایت کرد، افزود: بسیج مردمی در عراق باعث شد این گروه تروریستی نتیجه‌ای نگیرد و به اهداف خود نرسد.

وی با اشاره به اینکه ترامپ آن قدر بدبخت شده که ملت ایران را تروریسم خطاب می‌کند، خاطر‌نشان کرد: در مسئله برجام ترامپ ثابت کرد که دشمنی آمریکا پایان‌ناپذیر است.

اسدی با بیان اینکه آمریکا باید بداند که زمان شاه پهلوی ایران گذشته که ثروت ایران را به غارت ببرد، گفت: افرادی از داخل کشور به آمریکائی‌ها خط می‌دهند که دستشان برای مردم رو شده است.

وی با اشاره به اینکه محکومین فتنه در کرمان تصمیم‌گیری می‌کنند در حالی که هیچ سند مالی شفافی ندارند، افزود: این افراد باید پاسخگوی مردم باشند و وظیفه بسیج است که در جامعه روشنگری کند.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت رسول (ص) کرمان با بیان اینکه وظیفه بسیج دفاع از ارزش‌های انقلاب و دست‌آوردهای آن است تصریح کرد: نمایندگانی که از سران فتنه حمایت کردند و دم از حقوق شهروندی می‌زنند باید بدانند که این آقایان علیه نظام اسلامی و ولایت فقیه توطئه کردند.

وی با اشاره به اینکه چهار سال وقت کشور و نظام را صرف مذاکره و برجام کردند گفت: اگر وقت کشور را هدر نمی‌دادند و به توانمندی‌های داخلی می‌پرداختند امروز دست‌آورد بهتری داشتند و وضعیت اقتصادی کشور مطلوب‌تر بود.

اسدی با بیان اینکه ترامپ خود را به دیوانگی زده و کشورهای اروپائی نیز پشتیبان او هستند، گفت: آنها با وقت‌کشی می‌خواهند فرصت را از ما بگیرند تا پیشرفت کمتری حاصل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار