دبیر جشنواره تئاتر بسیج مازندران خبر داد؛

ارسال 58 متن نمایشی به دبیرخانه جشنواره تئاتر بسیج مازندران

دبیر جشنواره تئاتر بسیج مازندران گفت: هنرمندان تئاتر مازندران 58 متن نمایشی از شهرهای مختلف این استان به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که از این تعداد 14 اثر برای بازبینی بخش بچه‌های محله و 27 نمایش نیز برای بازبینی بخش صحنه‌ای انتخاب شدند.
کد خبر: ۲۶۲۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ - 16October 2017
ارسال 58 متن نمایشی به دبیرخانه جشنواره تئاتر بسیج مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، «علیرضا سعیدی کیاسری»  دبیر جشنواره تئاتر بسیج مازندران از برگزاری جشنواره تئاتر بسیج مازندران در هفته نخست آذر امسال همزمان با هفته گرامیداشت بسیج در مازندران خبر داد و اظهار داشت: هنرمندان تئاتر مازندران 58 متن نمایشی از شهرهای مختلف این استان به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که از این تعداد 14 اثر برای بازبینی بخش بچه‌های محله و 27 نمایش نیز برای بازبینی بخش صحنه‌ای انتخاب شدند.

دبیر جشنواره تئاتر بسیج مازندران به معرفی داوران این جشواره پرداخت و گفت: «حمیدرضا گل‌محمدی توان دشتی»، «یاسر محمودی برنتی»، «مصطفی اژدرپورمنفرد» سه داور مرحله بازبینی بخش بچه‌های محله و «سید حسین ساداتی سلیمی» به عنوان داور ناظر هیأت بازبینی برای بازبینی 14 نمایش در مرحله بازخوانی انتخاب شدند.

سعیدی کیاسری اضافه کرد: اعضای هیأت بازبینی جشنواره در دو گروه مستقل و در دو بخش بچه‌های محله و صحنه‌ای به انتخاب آثار می‌پردازند.

وی از بازبینی این 14 نمایش در شهرهای آمل، بابل، فریدونکنار، قائمشهر، نکا و نور خبر داد و گفت: بازبینی نمایش‌های بخش بچه‌های محله روزهای 29 و 30 مهر و بازبینی نمایش‌های بخش صحنه‌ای روزهای یکم تا 4 آبان انجام می‌شود.

مسئول واحد نمایش بسیج هنرمندان همچنین اظهار کرد: برای بازبینی 27 نمایش راه یافته به مرحله بازبینی بخش صحنه‌ای جشنواره، «سلمان خطی»، «رضا پاک‌نژاد» و «یاسر محمودی» به عنوان داور انتخاب و «سید حسین ساداتی سلیمی» به‌عنوان داور ناظر گروه بازبینی را همراهی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این تعداد نمایش پذیرفته شده در مرحله بازخوانی، در شهرهای آمل، بابل، بابلسر، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، فریدونکنار، قائم شهر، نور و نوشهر برای حضور در مرحله پایانی جشنواره داوری خواهند شد، بیان کرد: همچنین «حمیدرضا هراسانی» رئیس سازمان بسیج هنرمندان مازندران و رئیس ستاد برگزاری جشنواره، در هر دو بخش بچه‌های محله و بخش صحنه‌ای، مسئولیت هیأت بازبینی را بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها