گلی کهنسال خبر داد

تشکیل شورای راهبردی «نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس» در مازندران

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: شورای راهبردی این واحد در مازندران متشکل از امور بانوان ادارات و زنان تأثیرگذار در دفاع مقدس می‌باشد.
کد خبر: ۲۶۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳ - 27August 2014

تشکیل شورای راهبردی «نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس» در مازندران

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، «گلی کهنسال» مسئول نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران از تشکیل شورای راهبردی مشارکت زنان در دفاع مقدس در مازندران خبر داد و افزود: این شورا متشکل از امور بانوان ادارات و زنان تأثیرگذار در دفاع مقدس میباشد.

وی با اشاره به راه اندازی سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، اظهار کرد: مدیریت این سازمان در استانها در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مستقر است.

کهنسال با برشمردن مأموریتهای این سازمان بیان کرد: مأموریت و رسالت این سازمان در احیای مفاخر ماندگار دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و ثبت و حفظ حماسهها و حماسهسازیهای جاودانه و استوار ساختن ارزش جهاد و مجاهدت برگزیده است تا رمزینههای حضور و جهاد زنان حماسه ساز را در همه عرصههای فردی، خانوادگی و اجتماعی به تبلوری دوباره بنشاند.

وی یکی از اهداف تشکیل شورای راهبردی نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس را هدایت، حمایت و جلب مشارکت سازمانهای مردم نهاد و بخش خصوصی مختلف برای حفظ و نشر ارزشهای زنان ایثارگر در دفاع مقدس و تحقق اهداف انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: هماهنگی، ساماندهی انسجام دستگاههای اجرایی، سازمانها و نهادهای دولتی برای اجرای قوانین و مقررات مرتبط با نقش زنان ایثارگر در دفاع مقدس و تحقق اهداف انقلاب اسلامی از دیگر اهداف این شورا خواهد بود.

وی تأکید کرد: در مسیری که این مدیریت در پیش رو دارد نیازمند همراهی و مساعدت زنان حماسه سازی است که همواره انسان سازند و به یقین اگر گامی در این مسیر برداشته شود پرچم مجاهدت زنان حماسه ساز برافراشته خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار