تجلیل از مادر شهید «قاسم رسولی» در کرج

نماینده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز به همراه جمعی از همکاران به دیدار مادر گرامی شهید «قاسم رسولی» رفت و از مقام شامخ این مادر شهید تجلیل کرد.
کد خبر: ۲۶۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ - 19October 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، «سرهنگ حسین رفیعی» نماینده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز به همراه جمعی از همکاران به دیدار مادر گرامی شهید «قاسم رسولی» رفت و از مقام شامخ این مادر شهید تقدیر و تجلیل کرد.

مادر گرامی شهید قاسم رسولی در این دیدار در مورد فرزندش اظهار داشت: «از کودکی خیلی به خواندن قرآن علاقه داشت و بسیار خوش اخلاق بود.

بعد از فوت پدرش همیشه مراقب من بود و تمام درآمدش را با احترام به من می‌داد تا برای مخارج بچه‌ها کمبودی احساس نکنم.

قبل از آخرین اعزام در خانه نشسته بود و وصیتنامه می‌نوشت. خیلی ناراحت شدم. گفت مادر خواب دیده‌ام که به سر من سربند می‌بندند. می‌دانی تعبیرش چیست؟

دلم شور افتاد. اما به روی خودم نیاوردم و گفتم نه، نمی‌دانم.  خودش با خنده گفت: خوب معلوم است من شهید می‌شوم!

به من می‌گفت مادرجان قهرمان باش و وقتی که جنازه من را آوردند گریه نکن. به خواهرهایم هم بگو مثل حضرت زینب (س) مقاوم و صبور باشند و بی‌تابی نکنند.

بالاخره پیکرش را برایم آوردند که پس از تشییع در گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) کرج در بستر خاک آرام گرفته است».

شهید قاسم رسولی در سال ۱۳۴۷ به دنیا آمد. دانش‌آموز بود که احساس کرد دنیا دیگر جای ماندن نیست. به محض اینکه سنش به ۱۸ رسید، برای خدمت سربازی داوطلب و راهی جبهه شد تا اینکه در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی «تپه شیخ محمد» به دوستان شهیدش پیوست.

شهیدی که در خواب برایش سربند بستند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار