بیانیه ۲۱۰ نفر از نمایندگان مجلس در حمایت از پیشرفت‌‌های صنعت دفاعی

بیش از ۲۱۰ نفر از نمایندگان مجلس با امضای بیانیه‌ای از پیشرفت‌های صنایع دفاعی کشورمان حمایت و قدردانی کردند.
کد خبر: ۲۶۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳ - 27August 2014

بیانیه ۲۱۰ نفر از نمایندگان مجلس در حمایت از پیشرفت‌‌های صنعت دفاعی

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، «ضرغام صادقی» عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی، بیانیه ۲۱۰ نفر از نمایندگان مجلس در دفاع از پیشبرد صنایع دفاعی کشور را قرائت کرد.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

به موجب بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند: «باید همه مغزها به کار بیفتد تا خودمان هر چیزی را که احتیاج داریم، بسازیم، خدا با شماست و این بزرگترین پشتوانه است» صنعت دفاعی کشور در تحقق دو راهبرد اصلی یعنی بومی کردن تجهیزات نظامی و تولید تسلیحات راهبردی براساس مقتضیات نوین حاکم بر جنگها و تهدیدات جدید موفقیتهای افتخارآفرینی را کسب کرده است که بر این اساس آمادگی، کارآمدی و قدرت برتر دکترین صنعت دفاعی را پس از جنگ تحمیلی رقم میزند.

با پیشرفتهای صنعت دفاعی ما، جهان شاهد این بود که نهتنها تحریمها اثری بر روند رشد و توسعه این صنعت نداشت بلکه با هر تحریم، عرصه دیگری از تحریم شکنی در صنعت دفاعی میسر شد. تولید موشکهای با برد و دقت بالا، تولید و پرتاب ماهوارهبرها، ساخت ناوهای سطحی و زیر سطحی، پهبادهای با قابلیت برتر و همه و همه در زمانی شکوفا شدند که قطعنامههای تحریم یکی پس از دیگری صادر میشد.

رشد صنعت دفاعی علاوه بر تأمین نیاز نیروهای مسلح و اقتدار دفاعی و شکستن تحریمهای ظالمانه، نمونهای موفق از مدیریت ارزش مدار و ولایی در عرصه صنعت و فناوری و اقتصاد مقاومتی و ایجاد چشمانداز روشن و امید به آینده با روحیه خودباوری و فرهنگ بسیجی است.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی از تلاشهای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سایر نیروها در عرصه صنعت دفاعی که از مصادیق قدرت ملی میباشد، قدردانی نموده و حمایت همهجانبه خود را از طراحی، ساخت و تولید سامانههای دفاعی به منظور تجهیز و تقویت بنیه دفاعی کشور اعلام میداریم. امیدواریم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا، با دیدهبانی مستمر فناورانه تهدیدات به طور پیشگیرانه در ایجاد و توسعه صنایع دانشبنیان دفاعی با استفاده حداکثری از ظرفیتهای علمی، پژوهشی و صنعتی افتخارات خود را تداوم بخشیده و همواره در برتری منطقهای و رتبههای جهانی موفق باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار