وصیت‌نامه شهید بیوک میرزاپور/ شهادت تزریق خون به پیکره اجتماع است

شهید میرزاپور در وصیت‌نامه خود آورده است: شهید نمی‌میرد بلکه به قول آیت‌الله استاد مطهری به پیکر اجتماع که دچار کم‌خونی شده است خون تزریق می‌کند.
کد خبر: ۲۶۳۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ - 27October 2017
وصیت‌نامه شهید بیوک میرزاپور/ شهادت تزریق خون به پیکره اجتماع است
به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «بیوک میرزاپور» 18 خرداد 1341 چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی به عضویت سپاه پاسدارن درآمد و عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام 18 اردیبهشت 1361 طی عملیات بیت المقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:
 
«بسم الله الرحمن الرحیم
 
خدا آزمایش می‌کند شما را به یکی از این چیزها: ترس، دخالت نظامی امپریالیست‌های شرق و غرب، گرسنگی، محاصره اقتصادی دشمن و ناقص شدن اموال و ثروت‌هایتان و بالاتر از مال، جانتان و ثمرات عمرتان و بشارت بده به صابرین کسانی که استقامت و مقاومت دارند در برابر عوامل انحطاط و فساد و شر وقتی که به این‌ها وارد شود مصیبتی گویند ما هم از آن خداییم و همه ما رجعت به سوی خدا می‌کنیم.
 
خواهران و برادرانم شهادت یعنی حضور در صحنه حق و باطل هر زمانست. شهید یعنی حاضر، یعنی گواه، شهید همیشه جاوید است. شهید نمی‌میرد بلکه به قول آیت الله استاد مطهری به پیکر اجتماع که دچار کم خونی شده است خون تزریق می‌کند. جامعه را زنده می‌کند شهید ایثارگر بزرگ است که شهادت می‌دهد یکی با حرف و دیگری با جان و خون. بلی با خون، شهادت به یگانگی الله می‌دهد. لااله الاالله این فرهنگ ماست و این خلاصه مکتب است و این از دو قسمت تشکیل شده است. یکی نفی و دیگری اثبات. نفی طاغوت‌ها، بت‌ها، محارب‌ها، شیطان‌ها و نظایر این‌ها و دیگری ثبات. اثبات حاکمیت الله و قانون الله. شهید مشاهده می‌کند که قانون خدا را می‌خواهد خدشه دار کند قیام می‌کند و دشمنان اسلام را می‌خواهد از بین ببرد و اگر نتوانست جان خویش را در راه مکتب خدا می‌کند شهید رهبر و امام دارد.

امام شهید، خمینی بت‌شکن است. امام، روح خداست، امام جلوه حق است مظهر الله است، امام خدا گونه است، امام جانشین و خلیفه الله است امام انسان را به راه خدا هدایت می‌کند، توصیه من به امت قهرمان اینست که امام را تنها نگذارد چون اگر در آن صحنه‌ای که امام حاضر است اگر غائب باشیم نمازخواندنمان با شراب خوردنمان یکی است چون معیار و ملاک ما امامت است.

این امام است که جهت و ارزش به کارها ما می‌دهد میزان امام است اگر با امام نباشیم با شیطان هستیم پس همیشه باید گوش به فرمان امام باشیم که اطاعت از امام اطاعت از خداست و نافرمانی از فرمان امام نافرمانی از فرمان و دستورات خداست و در این جنگ و دیگر جنگ‌ها آن‌هایی که امام را تنها می‌گذارند هر سه گروه آن‌ها با هم برابر است چه آن‌هایی که مزدور و عامل یزدید و امپریالیسم شرق و غرب هستند و چه آن‌هایی که در کنج خانه به نماز خواندن مشغول هستند تا بهشت را در خانه بدست آورند و چه آن‌هایی که مرعوب هستند و امپریالیست‌ها هستند می‌شوند.

این سه گروه همه در یک صف واحد هستند و بر علیه خط امام. امت قهرمان ما باید این سه گروه را از خود طرد کند و با آن‌ها مبارزه نماید. باید با این گروهک‌های ضد انقلاب و عامل امپریالیسم فدایی خلق و مجاهد خلق و غیره که ستون دشمن هستند و از صدام یزد خطرناک‌تر مبارزه نمایند و تمام منافقین و کافر را از روی زمین پاک نمایند.

 خلاصه نامه، ای امت اسلام همیشه با امام باشید تا خدا شما را یاری نماید

ان‌شاءالله ما که عازم جبهه حق و باطل هستیم، شهید بشویم و امام و خدای خودمان را خشنود سازیم.

درورد بر یگانه رهبر و یگانه مرجع عالم اسلام امام خمینی روحی اروحنا فدا

سلام بر آیت الله بهشتی، خامنه ای و رفسنجانی و یاران امام

سلام بر رجایی نخست وزیر مکتبی جهان اسلام

سلام بر مجلس شورای اسلامی

مرگ بر شیطان‌های بزرگ و کوچک

و مرگ بر فدایی خلق و منافق

والسلام علیکم و رحمته الله و برکاته

59/11/10»

انتهای پیام/ 111
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار