برادر شهید مدافع حرم «حسین آقادادی»:

حسین قبل از رفتن به کربلا، کربلایی شد

برادر شهید مدافع حرم «حسین آقادادی» گفت: برادرم سال گذشته تصمیم گرفت تا در مراسم پیاده‌روی اربعین امسال شرکت کند و 40 روز پیش برای شرکت در این مراسم در سامانه ثبت‌نام کرد و حتی روادید خود را نیز گرفت، اما امام حسین (ع)، حسین ما را خیلی زودتر از روز اربعین و رفتن به کربلا، کربلایی کرد.
کد خبر: ۲۶۳۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰ - 25October 2017

حجت‌الاسلام «احمدرضا آقادادی» برادر شهید مدافع حرم «حسین آقادادی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس اظهار داشت: حسین مدت طولانی در سپاه  خدمت کرده بود و به همین دلیل با وجود اینکه سن زیادی نداشت به درجه سرهنگ تمامی رسیده بود، در مرزهای سیستان و بلوچستان و خوزستان برای حفظ امنیت به پاسداری از مرزهای کشور اسلامی می‌پرداخت. حسین بیشتر عمر خود را در ماموریت به سر برد.

وی با بیان اینکه محبت به اهل بیت (ع) و پیروی از ولایت فقیه از دیگر ویژگی‌های حسین بود، افزود: همه دوستان شهید که با وی معاشرت داشته‌اند و یا کار کرده‌اند تصدیق می‌کنند که حسین به نماز اول وقت و جماعت و نماز شب اهمیت ویژه‌ای می‌داد.

حجت‌الاسلام آقادادی با اشاره به حضور 20 ساله برادر شهیدش در هیات رزمندگان اسلام به عنوان خادم هیات، بیان داشت: حسین خادم عزاداران امام حسین (ع) بود و دوست نداشت کسی متوجه کارهای او در هیات شود و همین کارها باعث شد تا به فیض شهادت برسد.

برادر شهید آقادادی بیان داشت: حسین خیلی خانواده دوست بود، در برخی ماموریت‌ها که میسر می‌شد خانواده را همراه خود می‌برد و اگر امکان نداشت، بعد از ماموریت خانواده خود را به اماکن زیارتی می‌برد تا جبران دلتنگی و دوری که در این مدتی که نبوده شود، به همین دلیل فقدان چنین پدری برای فرزندان وی بسیار سخت است.

حسین قبل از رفتن به کربلا، کربلایی شد

وی با اشاره به خاطره‌ای از برادر خود گفت: حسین سال گذشته تصمیم گرفت تا در مراسم پیاده‌روی اربعین امسال شرکت کند و 40 روز پیش برای شرکت در این مراسم در سامانه ثبت‌نام کرد و حتی روادید خود را نیز گرفت، اما امام حسین (ع)، حسین ما را خیلی زودتر از روز اربعین و رفتن به کربلا، کربلایی کرد.

وی با بیان اینکه حسین قبل از رفتن به سوریه، خمس مال خود را پرداخت کرد، افزود: من کوچکتر از حسین بودم و همیشه با مهربانی و اخلاق خوب و بزرگواری با من برخورد می‌کرد. یادم نمی‌آید که مرا ناراحت کرده و کدورتی پیش آمده باشد. اگر حسین احساس می‌کرد کوچکترین ناراحتی برای فردی ایجاد شده حتی اگر مقصر هم نبود، سریع به رفع کدورت می‌پرداخت. خیلی مهربان و عاطفی بود و دوست نداشت شخصی از وی  ناراحت شود.

حجت‌الاسلام آقادادی ادامه داد: پیکر مطهر این شهید مدافع حرم روز پنج‌شنبه چهارم آبان در گلستان شهدای اصفهان، کنار برادر شهیدمان «اکبر آقادادی» که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده است، آرام خواهد گرفت.

فاطمه زهرا 15 ساله، ریحانه 10 ساله و محمدرضا سه ساله، یادگاران این شهید والامقام این روزها دلتنگ پدر خود هستند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار