تقدیر مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان زنجان از فرمانده انتظامی این استان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان از تلاش‌های فرمانده انتظامی استان در راستای احداث المان شهید گمنام این ستاد قدردانی کرد.
کد خبر: ۲۶۳۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳ - 24October 2017
شهدا پايه گذار امنيت در جامعه هستندبه گزارش دفاع پرس از زنجان، سرهنگ «علی مهدیخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در دیدار با فرمانده انتظامی این استان از تلاش‌های وی در راستای احداث المان شهید گمنام این ستاد قدردانی کرد.

در این دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان زنجان با بیان اينكه امروز ملت و نظام جمهوری اسلامی هر چه دارد به بركت خون شهدا است، اظهار داشت: روحيه شهدا، روحیه ایثار، شهامت و شجاعت است، روحيه‌ای كه اساس و بنيان آن بر ايمان و اعتقاد به خدا استوار است.

وی افزود: حقيقت شهادت حقيقت عظيمی است كه توفيق رسيدن به اين مقام الهی هميشه در رفتار و كردار شهدا جلوه داشته است.

مهدیخانی تصريح كرد: ايستادگی تحسين‌برانگيز فرزندان برومند اين سرزمين در برابر دشمن، جلوه‌ای از شهادت و ايثار را آفريد و اگر در پاسداشت آن کوتاهی کنيم، به فرهنگ و تاريخ اين سرزمين جفا کرده‌ايم.

در ادامه این دیدار سردار سرتیپ دوم «علی آزادی» فرمانده انتظامی استان زنجان نیز با بیان اینکه همه ما مديون شهدا هستيم و باید راه سرخ آنان را ادامه دهیم، گفت: باب شهادت در ناجا باز است و برای دفاع از مرزها و برقراری نظم و امنيت در ايران اسلامی همکاران ما به فيض عظيم شهادت نائل می‌آیند.

وی تصريح كرد: ما زمانی موفق هستيم که در مسير شهدا باشيم و هرچه از مسير و آرمان شهدا فاصله بگيريم سقوط خواهيم کرد.

سردار آزادی به رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدا و رزمندگان اسلام در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: عزت اسلام و امنيت امروز ما مرهون خون پاک شهدا است.

فرمانده انتظامی استان زنجان شهدا را اسوه‌های ایثار و مقاومت دانست و گفت: شهدا پايه‌گذار امنيت جامعه ما بوده و وظيفه همه ما و مردم اين است از اين امنيت ايجاد شده پاسداری كرده و رهرو راه شهدا باشيم.

در پایان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان با اهدای لوح از زحمات فرمانده و کارکنان انتظامی استان زنجان در احداث المان شهید گمنام قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار