در فرهنگسرای گلستان صورت می‌گیرد؛

تجلیل از خانواده شهیدان علیجانی و تیموری

ویژه‌برنامه «در كوی نيكنامان» در برنامه آتی خود، میزبان خانواده‌های شهیدان علی‌اکبر علیجانی و عباس تیموری خواهد بود.
کد خبر: ۲۶۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳ - 25October 2017

تجلیل ازخانواده شهیدان علیجانی و تیموری در فرهنگسرای گلستانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، ویژه‌برنامه «در كوی نيكنامان» با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی، باورهای دینی، ایجاد روحیه دفاع و شهادت در میان عموم مردم، گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، بیان مواضع فکری و عقیدتی شیعه در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

این مراسم با قرائت زیارت عاشورا با روضه خوانی و مداحی حاج حسن مستخدمین ذاکر اهل بیت(ع) آغاز خواهد شد و در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر سنگی از خانواده شهید تجلیل می شود. در هفته جاری فرهنگسرای گلستان میزبان خانواده شهید «علی اکبر علیجانی» و «عباس تیموری» خواهد بود.

شهید علی اکبر علیجانی متولد 10 بهمن ماه سال 1334 بود که در تاریخ دوم خرداد ماه سال 67 و در منطقه نهرعنبر به شهادت رسید. شهید عباس تیموری متولد 9 آذرماه سال 44 و شهرری بوده که در تاریخ 24 بهمن ماه سال 63 و در عملیات حسین بن علی که در منطقه میمک اجرا شد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

علاقمندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند پنج شنبه ساعت 7:30 به نشانی فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77815173 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها