فرمانده پایگاه هوایی شهید «نوژه» همدان:

وحدت میان مردم و نیروهای‌ مسلح، رمز پیروزی دفاع مقدس بود

امیر سرتیپ «رحمان افسری» گفت: آن‌چه که سبب شد تا ایران در دفاع مقدس پیروز و مقتدر باشد، وحدت میان مردم و نیرو‌های مسلح در سایه فرمایشات امام خمینی (ره) بود.
کد خبر: ۲۶۳۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲ - 25October 2017

وحدت میان مردم و نیروهای‌ مسلح، رمز پیروزی دفاع مقدس بود به گزارش دفاع پرس از همدان، امیر سرتیپ «رحمان افسری» فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید خلبان «محمد نوژه»، امروز (چهارشنبه) در جمع کارکنان سپاه استان، تیپ 316 زرهی شهید قهرمان و پایگاه سوم شکاری «شهید نوژه»، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام ماه صفر اظهارداشت: ایجاد تفرقه در میان گروه‌ها و قومیت‌ها، بدون شک از نقشه‌های دشمنان این انقلاب است و امروز همه دشمنان ما سعی در ایجاد تفرقه و شکاف در میان نیروهای نظامی دارند.

وی هم‌چنین با اشاره به وجود وحدت و همدلی در میان نیروهای مسلح در طول دوران هشت سال حماسه و ایثار، تصریح کرد: آن‌چه که سبب می‌شود تا ایران در دفاع مقدس پیروز و مقتدر باشد، وحدت میان مردم و نیرو‌های مسلح در سایه فرمایشات امام خمینی (ره) بود و امیدواریم این وحدت بر اساس تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره روزافزون باشد.

سردار «مظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان نیز در این مراسم با اشاره به شرایط حساس منطقه و نقشه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال آن هستند تا بین نیروهای مسلح فاصله و شکاف ایجاد کنند، اما به لطف پروردگار متعال تا به امروز موفق نبوده‌اند.

وی افزود: اتحاد بین نیروهای مسلح، همیشه و در همه شرایط، خاری در چشم دشمنان و بدخواهان این مرز و بوم بوده است و امروز نیز باید در راستای افزایش اتحاد میان نیروهای نظامی، بیش از پیش تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها