سردار فتحی‌زاده در دیدار رئیس نيروی مبارزه با مواد مخدر پاکستان تاکید کرد؛

لزوم تقویت تعاملات ایران و پاکستان در راستای مبارزه با مواد مخدر

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا بر لزوم تقویت تعاملات ایران و پاکستان در راستای مبارزه با مواد مخدر و معضلات آن تاکید کرد.
کد خبر: ۲۶۳۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ - 26October 2017
لزوم تقویت تعاملات ایران و پاکستان در راستای مبارزه با مواد مخدر
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محسن فتحی زاده» جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با ژنرال «مسرت ملک نواز» رئیس نيروی مبارزه با مواد مخدر کشور پاکستان ديدار و گفتگو کرد.

در اين ديدار، سردار فتحی زاده ضمن ابراز خرسندی و خوش‌ آمدگويی به هيئت پاکستاني به روابط ديرينه دو کشور اشاره کرد و افزود: بین جمهوری اسلامی ایران و پاکستان مرز مشترک بسیاری وجود دارد و افغانستان هم به عنوان؛ بزرگترين کانون توليد مواد مخدر در جهان در همسایگی دو کشور ایران و پاکستان است.

وی  با تاکید بر لزوم تعامل دوسویه دو کشور به واسطه تهديدهای مشترک، بیان کرد: تبادل اطلاعات در برخورد با سر شبکه‌های قاچاق مواد مخدر، اجرای عمليات‌های مشترک و... نيازمند همکاری و انسجام دو کشور است. توسعه تعاملات دو جانبه، تعميق روابط و بهره‌گيری از ظرفيت‌های مشترک در راستای همکاری‌ها و مبارزه با معضلات ترانزیت مواد مخدر، مثمر ثمر است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تاکید کرد: فعاليت‌های آموزشی بين دو کشور در مبارزه با مواد مخدر نیز باید ارتقاء یابد. جمهوری اسلامی ايران آمادگی دارد در حوزه مبارزه با مواد مخدر با کشور دوست و همسایه پاکستان، همکاری‌های لازم را داشته باشد.

خواهان بهره‌مندی از تجربیات پلیس ایران هستیم

در ادامه ژنرال »مسرت ملک نواز» از افزايش توليد مواد مخدر در افغانستان و آسيب‌ها و پيامدهای آن ابراز نگرانی کرد و اظهار کرد: ترانزيت و قاچاق مواد مخدر از افغانستان به ايران و پاکستان به واسطه همجواری با اين کشور، معضلاتی برای دو کشور بوجود آورده است.

وی توسعه روابط صميمانه بين دو کشور را خواستار شد و گفت: همواره خواهان بهره مندی از تجربیات پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در راستای پیشبرد اهداف خود هستیم.
 
انتهای پیام/ 211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار