فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه آذربایجان:

دشمنان خیال تضعیف نیروهای نظامی ایران را به گور خواهند برد

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه آذربایجان گفت: باید به دشمنان و معاندان گوشزد کرد که خیال تضعیف نیروهای نظامی ایران اسلامی را به گور خواهند برد و سپاه و ارتش در کنار هم در مقابل دشمنان ایستاده‌اند.
کد خبر: ۲۶۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵ - 28October 2017
دشمنان خیال تضعیف نیروهای نظامی ایران اسلامی را به گور خواهند بردامیر سرتیپ دوم ستاد «غلامحسین ظهیرمالکی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه آذربایجان با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در نمایشگاه مطبوعات تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس آذربایجان شرقی اظهار داشت: دوران دفاع مقدس دوران پرخاطره و بزرگی بود و به فرموده رهبر انقلاب موجب شد به واسطه جنگ، انقلاب اسلامی به دنیا عرضه شود.

وی با اشاره به کمبود امکانات در ابتدای جنگ، گفت: با اینکه ما در اول جنگ از برخی تجهیزات و امکانات با محدودیت مواجه بودیم اما به جای آن سلاحی به نام «ایمان و اعتقاد» داشتیم که توانستیم با همین سلاح در برابر دشمن متجاوز ایستادگی کنیم.

ظهیرمالکی با تبیین ماهیت انقلاب اسلامی در برخورد با زور و استکبار و جلوگیری از وقوع جنگ افزود: ما در دوران جنگ ثابت کردیم که در برابر متجاوز برخورد قاطع داریم و دشمن تجاوزگر را سر جای خود می‌نشانیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه آذربایجان با عنوان اینکه خوشبختانه قدرت بازدارندگی کشور نسبت به زمان جنگ بسیار تغییر کرده و با صلابت‌تر شده است، افزود: قدرت نظامی ما امروز به قدری بالاست که جوانان ما در آن سوی مرزهای کشور مانند سوریه و عراق به هم‌پیمانان خود مشورت نظامی می‌دهند.

وی با اشاره به اظهارات ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا نیز گفت: دشمنی آمریکا و رژیم صهیونیستی از اول انقلاب بوده و موضوع جدیدی نیست اما آنها ظاهرا فراموش کرده‌اند که هرچقدر ایران را به سمت تحریم بکشانند به همان اندازه کشور آب‌دیده‌تر و قدرتمندتر شده و تاریخ انقلاب گواه این ادعاست.

ظهیرمالکی با بیان اینکه آمریکا خودش تروریست‌پرور است عنوان کرد: آمریکایی‌ها از ابتدا جنگ طلب‌بوده‌اند و در هرجا که تنش و جنگی باشد یک طرفش به آمریکا مرتبط است اما امروز شاهدیم که با وقاحت تمام از تروریستی بودن سپاه پاسداران دم می‌زنند که جای تعجب است.
 
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه آذربایجان افزود: به آقای ترامپ باید گفت مگر مشاهده نکردید که پس از حضور نیروهای ایرانی در عراق و سوریه ثبات و امنیت برقرار شد و امروز شاهد نابودی داعش هستیم.

این مقام مسئول در پاسخ به عملکرد ارتش از ابتدای انقلاب تاکنون بیان داشت: از ابتدای انقلاب برخی قصد انحلال ارتش را داشتند اما امام راحل با صلابت فرمودند که ارتش بماند و همین دستور موجب شد روح تازه‌ای به ارتش دمیده شود و باعث شد در هشت سال دفاع مقدس، ارتش وفاداری خود را به انقلاب اثبات کند و امروز به برکت آن مجاهدت‌ها ارتش جمهوری اسلامی در کنار سپاه پاسداران به دو بازوی توانمند نظامی کشور تبدیل شده است، طوری که خود ارتش جزو 5 نیروی نظامی دنیا به لحاظ قدرت، تجهیزات و نیرو تبدیل شده است.

وی با اشاره به هجمه‌های اخیر علیه سپاه پاسداران گفت: در اوایل انقلاب چنین هجمه‌هایی علیه ارتش نیز وجود داشت و امروز پس از ناکامی، هدف سپاه شده است، باید به دشمنان و معاندان گوشزد کرد که خیال تضعیف نیروهای نظامی ایران اسلامی را به گور خواهند برد و سپاه و ارتش در کنار هم در مقابل دشمنان ایستاده‌اند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها