بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 99/ سرهنگ جهان‌سیر در گفت‌وگو با دفاع پرس:

اولین فداکاری پیشمرگان کرد مسلمان کمک به ارتش و سپاه بود

افسر اطلاعات عملیات لشکر ۲۸ کردستان با اشاره به جانفشانی‌های پیشمرگان کرد مسلمان در حمایت از انقلاب اسلامی گفت: اولین فداکاری پیشمرگان کرد مسلمان کمک به ارتش و سپاه بود.
کد خبر: ۲۶۳۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ - 29October 2017
اولین فداکاری پیشمرگان کرد مسلمان کمک به ارتش و سپاه بود«سرهنگ مجید جهان سیر» معاون سابق رکن دوم لشکر ۲۸ کردستان و افسر اطلاعات و عملیات با حضور در غرفع دفاع پرس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس با اشاره به نقش پیشمرگان کرد مسلمان در حمایت از انقلاب اسلامی اظهار داشت: مهمترین نقش پیشمرگان کرد مسلمان در حمایت از انقلاب اسلامی، حمایت‌های اطلاعاتی بود.

وی افزود: ضد انقلاب شبانه پیشمرگان مسلمان را شناسایی و ترور می کرد. «ماموستا احمد مردوخی» یکی از علاقمندان انقلاب بود. همسر او بارها عنوان کرده بود اسم امام خمینی(ره) را باید فقط با وضو به زبان آورد. ضد انقلاب به قدری کینه از این زن شجاع داشت که با گلوله به چشم وی شلیک کرد و ایشان را به شهادت رساند.

معاون سابق رکن دوم لشکر ۲۸ کردستان تصریح کرد: ضد انقلاب شبانه به پایگاه های بسیج و سپاه حمله می کرد. پیشمرگان کرد مسلمان در مقابل این حرکت شبانه کار شناسایی گروهک های ضد انقلاب را انجام می دادند. بزرگترین نقش آن ها شناسایی منطقه و کمک به ارتش و سپاه بود.

سرهنگ جهان سیر گفت: پس از حمله صدام به کردهای عراق، ۶۰ هزار نفر از آن ها وارد شهرهای ایران شدند. آن ها همگی در مساجد شهرهای کردنشین ایران مستقر شدند و مورد حمایت قرار گرفتند.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار