رئیس بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد

سرمایه‌گذاری یک هزار میلیارد تومانی بنیاد تعاون ارتش در قم

رئیس بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران از سرمایه گذاری یک هزار میلیارد تومانی این بنیاد طی پنج سال آینده در پروژه های عمرانی و شهری قم خبر داد.
کد خبر: ۲۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹ - 30August 2014

سرمایه‌گذاری یک هزار میلیارد تومانی بنیاد تعاون ارتش در قم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، در جلسه انعقاد تفاهمنامه بین بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران و شهرداری قم که در راستای آغاز به کار هفت پروژه شهری توسط مهندسان این بنیاد در محل شهرداری برگزار شد، ابتدا محمد دلبری، شهردار قم با بیان اینکه بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکنون در پروژههای عمرانی شهری اقدامات مطلوبی انجام داده است، گفت: به علت همین توفیق، اجرای هفت پروژه شهری دیگر در قم به این بنیاد سپرده شده است.

وی با اشاره به کاهش درصد پیشرفت پیشبینیشده در پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای 15 خرداد اظهار کرد: در این پروژه باید از تمام ظرفیتها استفاده شود تا شعار خواستن به معنای توانستن به منصه ظهور برسد.

امیر عباس محتاج، رئیس بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این جلسه از پیشرفت 21.5 درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای 15 خرداد خبر داد و گفت: مشکلاتی که تاسیسات شهری در این پروژه به وجود آورده سبب کاهش 9 درصدی میزان پیشرفت شده است.

وی با اشاره به اینکه بنیاد تعاون ارتش در 5 سال آینده سرمایهگذاری یک هزار میلیارد تومانی را برای قم در نظر گرفته است، اضافه کرد: اگر معارضهای موجود برطرف و برخی از تملکها انجام شود پل روگذر شهدای 15 خرداد تا پایان آذر ماه به بهرهبرداری خواهد رسید.

در پایان این مراسم نیز حجتالاسلام سید محمد آتشزر، رئیس شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: در دورانی که عباس محتاج استاندار قم بود جهش بزرگی در این استان ایجاد شد که این جهش تا امروز نیز ادامه پیدا کرده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار