جزئیات مراسم استقبال، تشییع و تدفین پیکر شهید «مرادی» در کرمان اعلام شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: مراسم استقبال از پیکر شهید مدافع حرم «ابوالفضل مرادی» چهارشنبه 10 آبان ماه در فرودگاه کرمان انجام می‌شود.
کد خبر: ۲۶۴۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ - 30October 2017
سردار «محمدرضا حسنی‌سعدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس از کرمان اظهار داشت:شهید مدافع حرم «ابوالفضل مرادی»  فرزند غلامعلی از لشکر فاطمیون با 18 سال سن در منطقه حلب و در تاریخ بیستم مرداد 1395 توسط تکفیرهای داعش اسیر و به شهادت رسید.
 
این مسئول به نقل از همرزمان شهید مرادی گفت: ابوالفضل مدتی که در خط مقدم مشغول نبرد با تکفیری‌ها بود، هرگز شیفت خود را ترک نمی‌کرد و علی رغم اصرار همرزمانش که جهت استراحت به عقب برگردد، اصرار بر ماندن و دفاع داشت.
 
حسنی‌سعدی در ادامه به جزئیات مراسم استقبال از شهید والامقام مدافع حرم «ابوالفضل مرادی» پرداخت و افزود: مراسم استقبال از پیکر مطهر این شهید بزرگوار چهارشنبه 10 آبان ماه ساعت 9:30 در فرودگاه کرمان انجام خواهد شد.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان افزود: مراسم وداع با پیکر مطهر شهید «ابوالفضل مرادی» چهارشنبه 10 آبان ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در معراج شهدای کرمان برگزار می‌شود.
 
وی گفت: پنجشنبه 11 آبان ماه ساعت 8 پس از قرائت زیارت عاشورا و خواندن نماز بر پیکر مطهر شهید توسط آیت‌الله جعفری امام جمعه کرمان در حسینیه ثارالله، پیکر این شهید بر روی دستان مردم شهیدپرور کرمان تشییع خواهد شد.
 
حسنی‌سعدی ادامه داد: بعد از مراسم تشییع، پیکر مطهر شهید «ابوالفضل مرادی» در گلزار شهدای کرمان خاکسپاری خواهد شد.
 
 
  انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها