استاندار خراسان رضوی:

خانواده شهدا نماد افتخار آفرینی ملت ایران هستند

استاندار خراسان رضوی گفت: خانواده شهدا نماد افتخار آفرینی ملت ایران هستند و والدین شهدا با الگو قرار دادن آموزه‌های دینی توانستند فرزندانی صالح تربیت کنند تا تداوم بخش جهاد فی سبیل الله باشند.
کد خبر: ۲۶۴۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶ - 30October 2017
خانواده شهدا نماد افتخار آفرینی ملت ایران هستند
به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در جریان سفر به فریمان امروز با حضور در منزل شهید «سیداسماعیل موسوی‌نژاد» با والدین این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

رشیدیان در این دیدار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا با رشادت و دلاوری‌هایی که از خود در دوران دفاع مقدس نشان دادند قهرمان‌های اصلی زندگی هستند.

وی خطاب به والدین شهید موسوی‌نژاد گفت: تربیت فرزند صالح، با ایمان و با اخلاق ریشه در سبک زندگی پدر و مادر دارد. والدین شهدا با الگو قرار دادن آموزه­‌های دینی توانستند فرزندانی صالح تربیت کنند تا تداوم بخش جهاد فی سبیل الله باشند. این خانواده‌­ها نماد افتخار آفرینی ملت ایران محسوب می‌شوند.

رشیدیان خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را توفیقی از جانب خداوند دانست و تاکید کرد: به نوکری مردم و سرکشی از خانواده­ معزز شهدا افتخار می‌کنیم.

استاندار خراسان رضوی افزود: همه ما مدیون جانفشانی شهدایی هستیم که در سن جوانی از هستی خود گذشتند تا ایران اسلامی با عزت و اقتدار در زیر پرچم اسلام در جهان بدرخشد.

وی با بیان اینکه شهدا مظهر افتخار و اقتدار کشور هستند، خاطرنشان کرد: امروز نسل جدید با حضور در برنامه‌های مختلف قطعا با رشادت­ها و ایثارگری­‌های شهدا، جانبازان و آزادگان آشنا می‌شوند و یاد و خاطره شهدا در تاریخ ماندگار شده است.

در این دیدار استاندار با اهدای لوح یادبود از والدین شهید «سیداسماعیل موسوی‌نژاد» تجلیل کرد.

گفتنی است، شهید سیداسماعیل موسوی­‌نژاد یکم تیرماه 1345 در روستای قصر فریمان چشم به جهان گشود و با مسئولیت تخریب‌چی در منطقه مهران در 12 بهمن 1362 شهد شهادت را نوشید و پیکر مطهرش در بهشت امام صادق(ع) شهرستان فریمان آرام گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار