جانشین فرمانده سپاه عاشورا:

مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان باعث اقتدار ایران اسلامی است

جانشین فرمانده سپاه عاشورا ضمن تاکید بر ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان گفت: هر اندازه در مقابل دشمنان محکم بایستیم و مقاومت کنیم به همان اندازه مقتدر خواهیم شد و اگر در برابرشان کمی تزلزل و ملتمسانه پیش رویم، دشمن پیشروی کرده و بر ما مسلط می‌شود.
کد خبر: ۲۶۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴ - 30October 2017
مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان باعث اقتدار ایران اسلامی استسرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» جانشین فرمانده سپاه عاشورا در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس آذربایجان شرقی در نمایشگاه مطبوعات تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس با اشاره به جایگاه دفاع مقدس در ایجاد فرهنگ غنی بعد از جنگ اظهار داشت: امروز فرهنگ دفاع مقدس و بزرگی این واقعه در اذهان عمومی امری جا افتاده و بدیهی است. پویایی و تازگی این دوران در ذهن مردم به دلیل استعانت رزمندگان از مبانی دینی و اعتقادی و پایبندی به این مفاهیم است.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا با تبیین شاخه‌های دشمن شناسی گفت: اگر در درس دشمن شناسی مردود شویم، دشمنان بر ما سلطه خواهند یافت و در مواجه شدن انقلاب با مشکلات نخواهیم توانست نقش اصلی خودمان را ایفا کنیم.

وی ضمن اشاره به سخنان حضرت امام خمینی در آغاز حمله جنگ عراق به ایران، افزود: یکی از نشانه‌های دشمن شناسی امام خمینی این بود که در ابتدای جنگ فرمود؛ آمریکا قصد نابودی ما را دارد و عراق به ما حمله نکرده بلکه پشت پرده این حمله آمریکاست.

عباسقلی‌زاده با اشاره به ماهیت دفاع مقدس گفت: اصل دفاع مقدس باعث شد که امروز امنیت و اقتدار کشور تضمین شود و این اقتدار پشتوانه نظام اسلامی شد.

این مسئول در خصوص راه‌های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان نیز عنوان کرد: اولین اقدام در انتقال فرهنگ دفاع مقدس شنیدن سخنان رزمندگان و پیشکسوتان جنگ است، دومین اقدام در این راستا چاپ و توزیع کتاب با موضوع دفاع مقدس است چرا که ماندگاری کتاب برای سالیان متمادی بوده و به عنوان سند محسوب می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا ضمن مضحک خواندن ادعاهای رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی اخیرش عنوان کرد: این سخنان تازگی ندارد و آمریکایی‌ها باید هم از دست ما عصبانی باشند و باید به آنها گفت که از این عصبانیت بمیرید.

وی افزود: اقتدار سپاه پاسداران باعث رعب و وحشت دشمنان شده و چون از دستشان کاری برنمی‌آید اقدام به فحاشی می‌کنند. جالب است که دشمنان به این اقتدار سپاه اعتراف کرده‌اند و همین باعث عصبانیتشان شده است.

این مسئول ضمن تاکید بر ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان متذکر شد: هر اندازه در مقابل دشمنان محکم بایستیم و مقاومت کنیم به همان اندازه مقتدر خواهیم شد و اگر در برابرشان کمی تزلزل و ملتمسانه پیش رویم، دشمن پیشروی کرده و بر ما مسلط خواهد شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها