جلیلی:

پردیس تئاتر تهران میزبان جشنواره تئاتر یاران محراب شد

دبیر جشنواره تئاتر یاران محراب از برپایی این جشنواره از هفتم تا نهم آذرماه در پردیس تئاتر تهران خبر داد و گفت:‌ این جشنواره با حضور بسیجیان هنرمند برپا می‌شود.
کد خبر: ۲۶۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ - 31October 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، محمدعلی جلیلی دبیر جشنواره تئاتر استانی یاران محراب درباره برگزاری این جشنواره گفت: این جشنواره قبل‌تر با عنوان پلاک سرخ در سطح سپاه مالک اشتر و میلاد سبز از سوی سپاه محمد رسول الله برگزار شده بود.

وی در ادامه افزود: البته به لحاظ اهداف اشتراکات زیادی با جشنواره‌های قبلی دارد اما اکنون موضوعات به‌روزتر شده، مثلا موضوعاتی درباره شهدای مدافع حرم، جنگ نرم و .. به آن اضافه شده است.

جلیلی با بیان اینکه این جشنواره مختص بسیجیان هنرمند است، توضیح داد: جشنواره در بخش‌های مختلف تئاتر صحنه، نقالی، نمایشنامه نویسی و خیابانی دعوت به همکاری کرده است.
 
پردیس تئاتر تهران میزبان جشنواره تئاتر یاران محراب شد

وی همچنین گفت: از بین همه آثار رسیده 12 تا 16 اثر برای بخش صحنه انتخاب خواهند شد و کارهای خیابانی هم هر اندازه که قابلیت داشته باشند و استاندارد باشند، به اجرا در می‌آیند.

وی محل برپایی جشنواره را پردیس تئاتر تهران از تاریخ هفتم تا نهم آذر ماه به مناسبت هفته بسیج دانست و گفت: داوران جشنواره مشخص شده‌اند و به زودی حکمشان ابلاغ می‌شود.
 
منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار