بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات- 465/ شیخی مطرح کرد؛

ایجاد بنای یادبود در نقاط اصابت موشک در تهران

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران گفت: تدوین کتب تاریخ شفاهی می‌تواند به بخش عظیمی از سوالات جوانان در زمینه خاطرات دوران دفاع مقدس پاسخ دهد.
کد خبر: ۲۶۴۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴ - 02November 2017
ایجاد بنای یادبود در نقاط اصابت موشک در تهران
سردار «علی اصغر محسن شیخی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تهران با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات کشور  در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران دفاع پرس در ارتباط با ایجاد بنای یادبود در شهر تهران اظهار داشت: در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به دنبال یافتن مکان هایی برای یادبود شهدای گمنام هستیم.

وی با اشاره به برخی اماکن در شهر تهران که در دوران جنگ مورد اصابت موشک قرار گرفته اند، ادامه داد: مقرر شده است در این اماکن بنای یادبودی ساخته شود.

شیخی در خصوص تدوین کتب تاریخ  شفاهی در حوزه دفاع مقدس تصریح کرد: تدوین کتب تاریخ شفاهی می تواند به بخش عظیمی از سوالات جوانان در زمینه خاطرات دوران دفاع مقدس پاسخ دهد.

مدیرکل حفظ آثار استان تهران در پایان با اشاره به برخی اقدامات بنیاد حفظ آثار تاکید کرد: فعالیت های دیگری از قبیل روحانیت، زنان، موسیقی، شعر و فیلم در ارتباط با دفاع مقدس در حال انجام است که این اقدامات می تواند به حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کمک کند.
 
گفت‍وگو از مهتاب شیخ انصاری
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها