فرمانده نیروهای دفاعی نجف اشرف:

امنیت بسیار خوبی در نجف اشرف برقرار است

فرمانده نیروهای دفاعی نجف اشرف با اشاره به امینت بالای نجف اشرف گفت: تمام تلاش‌مان را برای تأمین امنیت موکب‌های به‌کار گرفته‌ایم.
کد خبر: ۲۶۴۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸ - 02November 2017
امنیت بسیار خوبی در نجف اشرف برقرار استبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حمزه عباس فرمانده نیروهای دفاعی نجف اشرف در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از مقامات بلندپایه عراق در خصوص تأمین امنیت موکب‌های ایرانی دستور رسیده است، اظهار داشت: در راستای همین دستور مقامات بلندپایه، نسبت به تأمین امنیت این موکب‌ها تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به تأمین امنیت شهر نجف در مراسم اربعین امسال تصریح کرد: امنیت بسیار خوبی در شهر نجف اشرف برقرار است و ما در این مورد هیچ مشکلی نداریم.

فرمانده نیروهای دفاعی نجف اشرف با بیان اینکه گشت‌های امنیتی در مناطق مختلف نجف اشرف برای امنیت زائران اربعین حسینی برقرار است، اضافه کرد: بنده از نزدیک نظارت‌های لازم را در بحث امنیت زائرین انجام می‌دهم.

عباس با اعلام اینکه توجیه نیروهای امنیتی توسط مقامات رده بالای نظامی انجام می‌شود، تشریح کرد: به لطف خداوند متعال هیچ مشکلی در این خصوص نداریم و همه چیز طبق روال پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه بنده مسؤول دفاع بوده و تمامی وظایف را در این خصوص بر عهده گرفته‌ام، تبیین کرد: تمامی آتش‌نشانان نیز زیر نظر ما در مسیرهای مختلف مستقر شده و به انجام وظیفه می‌پردازند.

فرمانده نیروهای دفاعی نجف اشرف با اشاره به تعداد پایگاه‌های آتش‌نشانی در مسیر نجف تا کربلا، بیان کرد: 50 پایگاه در مسیر شهرهای نجف تا کربلا مستقر شده و آماده خدمت‌رسانی به زائرین اباعبدالله‌الحسین (ع) هستند که ما نیز نظارت‌هایی را در مورد نحوه عملکرد این پایگاه‌ها داریم.

عباس با ابراز خرسندی از فعالیت موکب‌های استان زنجان اظهار کرد: برای بازدید و اطلاع از فعالیت این موکب در این محل حضور یافته‌ایم تا هماهنگی‌هایی در این زمینه انجام شود.

وی تصریح کرد: بازدید از موکب‌های استقرار یافته در شهر نجف اشرف را آغاز کرده‌ایم و این موضوع در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

فرمانده نیروهای دفاعی نجف اشرف در این بازدید دیداری نیز با سیدرضا حسینی رئیس ستاد اربعین استان زنجان و دیگر مسؤولان این ستاد داشت و در جریان نحوه خدمات‌رسانی این ستاد به زائران اباعبدالله الحسین (ع) قرار گرفت.
 
منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار