رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی خوزستان:

پیام اربعین این است که صدای امام حسین از بین رفتنی نیست

رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی خوزستان گفت: امروز پیام اربعین به دنیا این است که صدای امام حسین (ع) از بین رفتنی نیست.
کد خبر: ۲۶۴۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲ - 03November 2017
پیام اربعین این است که صدای امام حسین از بین رفتنی نیستبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجت الاسلام سیدمهدی مرادی رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی خوزستان اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که به خیل عظیم مشتاقان امام حسین (ع) می پیوندم و قطره ای از این اقیانوس مواج می شوم.

وی افزود: مرزبانی حسب وظیفه ذاتی خود که در طول سال انجام می دهند، مجاهدانه، مخلصانه و عاشقانه این مدت را در خدمت زائران اباعبدالله الحسین (ع) هستند. همه تمهیدات لازم انجام شده و جلسات بسیار متعددی قبل از اربعین حسینی به مدت طولانی با حضور فرماندهی مرزبانی، انتظامی، فرماندهان هنگ شلمچه و چذابه با دیگر مسئولان برگزار شده است.

رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی خوزستان تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری خوب طرف عراقی امروز شاهد هستیم که زائران خیلی خوب مسیر را طی و بدون هیچ مشکلی به سمت عتبات عالیات امام حسین (ع) رهسپار هستند.

مرادی ادامه داد: تمهیدات لازم انجام، گیت ها برقرار شده و تسهیلات لازم به منظور تردد آسان زائران حسینی فراهم شده است. طرف عراقی تا این لحظه همکاری خیلی خوبی دارد و امیدوار هستیم که تا بازگشت زائران استمرار داشته باشد.

وی با اشاره به رضایت زائران حسینی بیان کرد: همکاران مرزبانی چون می دانند که زائران حسینی مشتاقانه منتظر زیارت هستند، بنابراین آنها نیز دل های خود را به همراه زائران تا مرقد امام حسین (ع) رهسپار می کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی خوزستان به مرزبانان توصیه کرد: بی تردید مرزبانان وظایف خود را به خوبی می دانند ولی ما به آنها تأکید می کنیم که قدر این لحظات را بدانند چون خدمت کردن به زائران حسینی یک خدمت بسیار ویژه است.

مرادی با اشاره به این حدیث پیامبر اکرم (ص) که هر ۲۰ سفر حج معادل یک زیارت امام حسین (ع) است، عنوان کرد: هموطنانی که عاشقانه جان و مال خود را ترک و به سمت بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) می روند، فرشتگان زمینی هستند و همکاران ما مشتاقانه خادمان این فرشتگان هستند.

وی در ارتباط با حادثه شهادت چند مرزبان در چالدُران آذربایجان غربی گفت: همرزمان من ادامه دهندگا رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند و فضایی که در مرزبانی وجود دارد، انقلابی و اسلامی است.

رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی خوزستان با اشاره به اینکه همکاران من دائم الوضو هستند و بنا به اعلام خود همیشه با آمادگی کامل بر سر پست خود حاضر می شوند، گفت: یکی از شهدای بانه که بعد از انجام فرائض دینی برای گشت در حوزه استحافظی از پاسگاه خارج و به شهادت رسید؛ این واقعه نشان می دهند که همرزمان من همیشه آماده جانفشانی برای نظام اسلامی هستند.

مرادی اضافه کرد: ما باز هم ایستاده ایم و شهدا کسانی هستند که ادامه این نظام الهی را بیمه می کنند؛ ما عاشقانه در راستای تداوم ادامه راه اباعبدالله الحسین (ع) گام برمی داریم.

وی در پیامی به تروریست ها اعلام کرد: تلاش های مذبوحانه ای که امروز انجام می شود بر قدرت نظام افزوده می شود؛ می خواستند انقلاب را متوقف کنند، جنگ راه انداختند، تحریم ها، ترورها و هزاران مشکل دیگر ایجاد کردند.

رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی خوزستان ادامه داد: دشمن می خواست انقلاب اسلامی را متوقف کند ولی امروز ارتش بزرگ تشیع در کشورهای مختلف از جمله افغانستان، پاکستان، یمن، بحرین، لبنان، عراق و ایران تشکیل شده است.

مرادی تأکید کرد: امروز ایران یک قدرت بلامنازع در منطقه است؛ امروز ایران تصمیم گیرنده است که در کشورها چه کسی حکومت کند. خیلی اعلام کردند که بشار باید برود ولی ایران و نظام ما تصمی گرفت که بشار بماند و ماند.

وی در پایان در ارتباط با پیام اربعین گفت: امروز پیام اربعین به دنیا این است که صدای امام حسین (ع) از بین رفتنی نیست بلکه میلیون ها و به شکل روزافزون شاهد جوشش انسان هایی هستیم که این مسیر را ادامه می دهند.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار