فریاد «مرگ بر آمریکا» در آسمان دیار علویان طنین‌انداز شد

به مناسبت 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی و سالروز تبعید حضرت امام خمینی و روز دانش آموز، اقشار مختلف مردم مازندران به خیابان‌ها آمدند و یک بار دیگر با مشت‌های گره کرده خود فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» را سر دادند.
کد خبر: ۲۶۴۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ - 04November 2017
فریاد «مرگ بر آمریکا» در آسمان دیار علویان طنین‌انداز شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، صبح امروز به مناسبت 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی و سالروز تبعید حضرت امام خمینی و روز دانش آموز همزمان با سراسر کشور، اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه مازندران، به خیابان‌ها آمدند و یک بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و با مشت‌های گره کرده خود فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» سر دادند.

مردم مازندران در 45 نقطه این استان به میدان آمدند تا ثابت کنند پای ارزش‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند و در پاسداری از خون شهدای دانش آموز و گرامیداشت‌ یاد و خاطره آنان به صحنه می‌آیند.

گفتنی است؛ سخنرانان مختلف در جمع راهپیمایی کنندگان به ذکر اهمیت این مناسبت پرداخته و بر گرامیداشت این رویداد مهم که به «انقلاب دوم» نامگذاری شده، تأکید کردند.

13 آبان 58 حماسه‌ای بود به بلندای تاریخ پرشکوه ایران اسلامی، تبعید حضرت امام خمینی از ایران به ترکیه در سال 1343، کشتار وحشیانه دانش آموزان انقلابی و حماسه ساز در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و مرکز فرماندهی و مدیریت براندازی نظام جمهوری اسلامی در سال 1358 حوادث تاریخ سازی هستند که بدون شک ریشه در مصادیق پایداری و فداکاری ملت مجاهد و جوانان رشید و انقلابی ایران در مبارزه علیه قدرتهای شیطانی و استکباری دارد که هر یک به تنهایی می‌تواند منشاء تداوم حرکت انقلاب اسلامی و ظلم ستیزی و آرمان‌گرایی نسل‌های متعهد و مؤمن این سرزمین در بستر تاریخ قرار گیرد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار