معاون اداره‌کل آموزش و پرورش استان مرکزی مطرح کرد؛

حضور چشمگیر دانش آموزان اراکی در راهپیمایی 13 آبان

معاون فرهنگی پژوهشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: راهپیمایی پرشور روز 13 آبان در حالی برگزار شد که دانش آموزان اراکی در مقایسه با سال گذشته با افزایش 2 برابری حضور یافتند.
کد خبر: ۲۶۴۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸ - 04November 2017
افزایش 2 برابری حضور دانش آموزان اراکی در راهپیمایی 13 آبانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، «علی شیرخانی» معاون فرهنگی پژوهشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان مرکزی در مراسم نواختن زنگ استکبارستیزی در دبیرستان دوره اول شاهد قمر بنی هاشم(ع) اراک با اشاره به تعداد دانش آموزان مشارکت کننده در راهپیمایی 13 آبان، اظهار داشت: سال گذشته 5 هزار نفر از دانش آموزان شهرستان اراک در راهپیمایی 13 آبان شرکت کردند که امسال به سبب سخنان ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران، این آمار به 10هزار دانش آموز رسید.

وی افزود: تقدیم 36 هزار شهید دانش آموز در مسیر دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی همواره بیانگر این است که نسل جوان با آگاهی و بینش در راه پذیرفتن مسئولیت‌های اجتماعی و ایستادگی در مقابل دشمنان گام نهاده است.

معاون فرهنگی پژوهشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان مرکزی تصریح کرد: 13 آبان در واقع روز فریاد استکبارستیزی قشری است که راه و رسم آزادگی را از رهبر 13 ساله خود به ارث برده‌اند.

شیرخانی با اشاره به رشادت افتخارآفرین‌ترین شهید دانش آموز گفت: شهید «حسین فهمیده» با مسئولیت‌پذیری اجتماعی و رشادت جان خود را برای دفاع از اسلام اهدا و نام خود را برای همیشه در تاریخ جاودانه کرد.

وی ادامه داد: با توجه به وجود هجمه‌های فرهنگی دشمنان علیه اسلام، انقلاب، فرهنگ و اعتقادات مسلمانان نیاز است دانش آموزان با آگاهی و مسئولیت‌پذیری خود در برابر این هجمه‌ها ایستادگی کرده و توطئه‌های آنان را نقش بر آب کنند.

معاون فرهنگی پژوهشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان مرکزی خاطر‌نشان کرد: این میزان از مشارکت دانش آموزان در مراسم یوم الله سیزدهم آبان ماه امسال و مشت‌های گره کرده‌شان، قاطعانه‌ترین پاسخ به تهدیدات رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار