مراسم سوم و هفتم درگذشت پدر شهیدان ترکانی برگزار می‌شود

مراسم ختم پدری که بعد از 31 سال انتظار به فرزند شهدیش رسیده بود چهارشنبه این هفته در تهران برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۶۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶ - 30August 2014

مراسم سوم و هفتم درگذشت پدر شهیدان ترکانی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار جهاد و شهادت خبرگزاری " دفاع پرس "؛ مرحوم «قاسم اصغری ترکانی» پدر شهیدان علی اکبر، علی اصغر و محمد رضا اصغری ترکانی بود که هفته گذشته به دیدار حق شتافت. پیکر این پدر شهید صبح امروز شنبه 8 شهریور در روستای ترکان از توابع منطقه الموت استان قزوین بعد از تشییع روی دستان مردم به خاک سپرده شد.

مرحوم «قاسم اصغری ترکانی» بعد از 31 سال دوری از پیکر فرزندش علی اصغر ترکانی، توانسته بود هفته پیش پیکر فرزندش را به آغوش بکشد.

مراسم سوم وهفتم درگذشت این پدر شهید روز چهارشنبه 12 شهریور از ساعت 14 الی 16 در مسجد صاحبالزمان در کوی 17 شهریور 15 متری دوم برگزار خواهد شد.

در این مراسم حجتالاسلام ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به سخنرانی خواهند پرداخت.

قابل ذکراست که شهید علی اصغر اصغری به عنوان طلبه بسیجی در سال 62 و در سن 20 سالگی از شهر مقدس قم به جبهه های جنوب رفت و بعد از مدتی به دلیل توانایی هایش به عنوان مسئول عقیدتی سیاسی لشگر 17 علی ابن ابی طالب به ارشاد رزمندگان پرداخت.

شهید اصغری در عملیات خیبر در سال 62 در جزیره مجنون از ناحیه سر هدف ترکش خمپاره قرار گرفت و به قافله شهدا پیوست و پیکر پاکش در جزیره مجنون ماند تا اینکه بعد از 31 سال در تفحص های اخیر کمیته جستجوی مفقودین از طریق پلاکش شناسایی شد.

خانواده اصغری 2 شهید دیگر را به نام های رضا و اکبر، در راه دفاع از اسلام و انقلاب تقدیم کرده اند که پیکر شهید اکبر اصغری از سال 65 تاکنون در منطقه حاج عمران مفقود مانده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها