رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه:

«مرگ بر آمریکا» شعار بنیادی نظام اسلامی و ملت ایران است

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در راهپیمایی ۱۳ آبان پاکدشت گفت: «مرگ بر آمریکا» شعار بنیادی نظام اسلامی و ملت ایران است.
کد خبر: ۲۶۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵ - 04November 2017
«مرگ بر آمریکا» شعار بنیادی نظام اسلامی و ملت ایران است
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید رضا تقوی صبح شنبه با حضور در راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان پاکدشت طی سخنانی اظهار داشت: این اجتماعات باشکوه و این راهپیمایی بی نظیر نتیجه حوادثی است که رخ داده و ملت بزرگ ما برای زنده نگه داشتن این رخ داد ها این گونه تجمع می کنند و در این تجمع بزرگ فصلی از تاریخ ایران را مرور میکنیم.

وی افزود: با مرور تاریخ پلی ایجاد می شود که به توسط آن به حال و گذشته راه پیدا می کنیم چرا که گذشته بسیار مهم است و تاریخ آموزگار خوبی است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه تاریخ افراد با استعداد را پرورش و رشد می دهد گفت: تاریخ همه افراد جامعه را مورد خطاب قرار می دهد تا همه در مسیر رشد و شکوفایی گام بردارند و باید بگوییم که وظیفه خواندن تاریخ بر عهده ما است و باید آن را به‌درستی به نسل جدید انتقال دهیم چرا که رمز همه پیروزی و شکست ها در تاریخ نهفته است.

وی با اشاره به اهمیت دانستن تاریخ اظهار داشت: تاریخ مسیر انسان‌ها را روشن می‌کند و بخش اعظمی از قرآن نیز به تاریخ امت‌ها و انبیای الهی پرداخته است.

تقوی بیان داشت: ۱۳ آبان یکی از فصل‌های پرافتخار انقلاب است و از این روزها به خیزش‌ها و نهضت حسینی تعبیر شده است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه نهضت ملت ایران اسلامی نهضت حسینی است و مردم از مکتب ایثار، شهادت و عزت حسینی نیرو گرفته اند گفت: وقتی با نهضت حسینی به میدان می‌آییم دیگر توپ، تانک و مسلسل بی فایده است و این درس را از کربلا و عدم سازش امام حسین (ع) با یزید گرفته ایم.

وی در ادامه بیان داشت: امروز دانش‌آموزان در سنگر تعلیم و تربیت درس می‌آموزند تا مسئولان فردا باشند و این شهرستان با تقدیم ۱۷ معلم شهید و ۵۷ دانش‌آموز شهید و سرداران شهید و ۵۸ شهید مدافع حرم نشان داده در خط مقدم حمایت از ولایت قرار دارد مردم پاکدشت در کلیه میادین امتحان خود را به خوبی پس داده اند.

تقوی اظهار داشت: ملت ایران همواره در مقابل توطئه های دشمن ایستاده اند و سخنان رییس جمهور دیوانه آمریکا هیچ اثری بر مردم ما نداشته است چرا که ملت ما امت کربلایی و عاشورایی هستند و شعار بنیادی نظام ما «مرگ بر آمریکا» است.  

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور خطاب به مسئولان کشوری گفت: باید تلاش کنیم مردم را با رهبری و نظام گره بزنیم چرا که این امر مهم می‌تواند کشور را در مقابل توطئه‌های دشمنان مستحکم کند و لذا نباید شهدا را از یاد ببریم که امنیت ما در سایه ایثار و شهامت آنها به وجود آمده است و سپاسگزار نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه، بسیج و سربازان گمنام امام زمان (عج) باشیم زیرا آسایش امروز خود را مدیون آنها هستیم.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار