پلارک:

هیچ مشکلی برای میزبانی از زائران نداریم

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با اشاره به افزایش شمار زائران اربعین در شهر نجف اشرف گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و همت خادمان موکب‌های ایرانی، مشکلی در پذیرائی از زائران نداریم.
کد خبر: ۲۶۵۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۹ - 04November 2017
هیچ مشکلی برای میزبانی از زائران نداریمبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، حسن پلارک در روزهای اخیر در بازدید از موکب 10 هزار نفری حضرت زهرا (س) در منطقه ثوره العشرین شهر نجف اشرف اظهار داشت: تعداد زیادی از زائران هم اکنون خود را به شهر نجف که مبدا پیاده روی اربعین است، رسانده‌اند و طی روزهای آتی حرکت خود را به سمت کربلا آغاز خواهند کرد.

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود با روند کنونی ورود زائران به شهر نجف اشرف، ظرفیت اسکان و تغذیه ایجاد شده با همت برادران عراقی و موکب‌های ایرانی پاسخگوی نیازها باشد.

پلارک افزود: افزون بر اقدامات صورت گرفته برای پذیرائی از زائران در شهرهای مقدس نجف و کربلا و سایر اعتاب مقدسه عراق، هم اکنون موکب‌های زیادی نیز در مناطق مهران، ایلام، شلمچه و چزابه و مبادی مرزی در داخل کشورمان نیز مشغول ارائه خدمات به زائران هستند که هر ساعت بر شمار آنها افزوده می‌شود.

وی با اشاره به حضور زائران در موکب10هزارنفری حضرت زهرا(س) در منطقه ثوره العشرین گفت: این موکب، یکی از بزرگترین موکب‌های اسکان و تغذیه ایرانی است که با همت خیرین تهرانی و استانداری تهران چند سال است به زائران خدمات می‌دهد.

پلارک افزود: در نظر داریم با همکاری مسئولان عراقی، موکب‌های بزرگ ایرانی را با ایجاد سازه‌های دائمی از حالت موقت و چادری خارج کنیم.

وی گفت: هم اکنون عملیات ساخت سوله دائمی موکب حضرت زهرا(س) به ظرفیت 35هزارنفر در منطقه ثوره العشرین آغاز شده است که با اتمام آن این موکب بزرگ به تجهیزات گرمایشی و سرمایشی و آشپزخانه صنعتی بزرگ مجهز خواهد شد.

پلارک گفت: هموطنانی که تمایل دارند در فیض میزبانی زائران اربعین مشارکت نمایند، می‌توانند با شماره‌گیری کد   #1040*780* (ستاره هفت هشتاد ستاره ده چهل مربع) از طریق اپراتورهای همراه اول و ایرانسل، نذورات خود را اهداء کنند.

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار