سردار کریم نصر‌اصفهانی:

شهدا با خون خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند

عضو سابق شورای شهر اصفهان گفت: شهدا با تأسی از امام حسین(ع) در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر شدند که با خون خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کنند و امروز این نهال تنومند شده و ما با قدرت جلوی تمام برنامه‌ها و توطئه‌های دشمن ایستاده‌ایم.
کد خبر: ۲۶۵۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ - 06November 2017
شهدا با خون خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردندسردار «کریم نصر اصفهانی» عضو سابق شورای شهر اصفهان در گفتوگو با خبرنگار دفاع پرس در اصفهان، در حاشیه مراسم تشییع شهدای انتظامی و مدافعان حرم، اظهار داشت: امروز مراسم تشییع شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بسیار باشکوه برگزار شد و ما به خود میبالیم که مردم اینچنین پرشور برای دفاع از ولایت و کشورشان و ارزشهایشان در میدان حاضر میشوند و گوش به فرمان رهبر هستند.
 
وی افزود: تمام اینها برای ما افتخار است و امیدواریم در شرایط حساس امروزی ادامه دهنده راه شهدا باشیم، این شهدا با تأسی از امام حسین(ع) در جبهههای حق علیه باطل حاضر شدند که با خون خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کنند و امروز بحمدالله این نهال تنومند شده و ما با قدرت جلوی تمام برنامهها و توطئههای دشمن ایستادهایم.
 
عضو سابق شورای شهر اصفهان خاطرنشان کرد: تمام قدرت و صلابتی که امروز در اختیار داریم به خاطر تاثیرات خون شهداست و امید داریم همه دنیای اسلام بیداری که مقام معظم رهبری به آن اشاره داشتند را فرا گیرند و به آن عمل کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار