فرمانده سپاه خوزستان خبر داد؛

راه‌اندازی قرارگاه اربعین با کمک بسیج و سپاه در مرز شلمچه

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: قرارگاه فعالی با کمک بسیج و سپاه در شلمچه راه‌اندازی کردیم و تاکنون کارها به‌خوبی دنبال شده و زائران با رضایتمندی کامل خارج می‌شوند.
کد خبر: ۲۶۵۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳ - 06November 2017
زائران با رضایتمندی کامل از مرز شلمچه خارج می‌شوندبه گزارش دفاع پرس از مرز شلمچه، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان امروز در جلسه استقبال از زائران اربعین که با حضور سردار «علی فضلی» جانشین بسیج مستضعفین کشور در محل سالن اجتماعات پایانه تجاری مرز شلمچه برگزار شد، اظهار داشت: کار تمام مردمی که عاشقانه و گمنام در پایانه شلمچه حضور دارند و به زائران خدمات می‌دهند قابل‌ تقدیر است.

وی افزود: یک اجماع عمومی در خوزستان از سال‌های قبل برای بهینه‌سازی خدمات‌رسانی به زائران در میان تمام مجموعه‌ها اعم از نیروهای دولتی، نظامی و انتظامی و غیره و شهرهای هم‌جوار وجود دارد.

شاهوارپور اظهار کرد: امید می‌رود این اجماع، وحدت و یکدلی انجام‌ شده سبب شود تا زائران به‌ سلامت و سهولت بروند و برگردند.

وی تصریح کرد: قرارگاه فعالی با کمک بسیج و سپاه در شلمچه راه‌اندازی کردیم و تاکنون کارها به‌خوبی دنبال شده و زائران با رضایتمندی کامل خارج می‌شوند.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: برخی زائران مشکلاتی در زمینه گذرنامه و ویزا دارند که عموماً برطرف می‌شود و اگر برطرف نشد به دنبال راه‌ حل می‌گردند تا همه زائران ایرانی و غیرایرانی تا حد ممکن مشکلاتشان برطرف شود.

انتهای پیام/ 601
نظر شما
پربیننده ها