مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌‌ شرقی:

پیام اربعین حسینی حمایت و پیروی از رهبری است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس آذربایجان‌‌ شرقی با بیان اینکه پیام اربعین حسینی (ع) برای ما حمایت و پیروی از رهبری است، گفت: پیام اربعین این است که در همه حال رهبر خود را حمایت کنیم‌، اگر امروز مقابل یاوه‌گوی‌های امثال ترامپ ایستاده‌‌ایم از برکت رهبری است.
کد خبر: ۲۶۵۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸ - 07November 2017
پیام اربعین حسینی(ع) برای ما حمایت و پیروی از رهبری استبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «عزت‌الله جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌‌‌های دفاع مقدس آذربایجان‌‌شرقی در مراسم یادواره 267 زن شهیده استان آذربایجان‌‌ شرقی با اشاره به اینکه همه زنان ایرانی می‌توانند کوثر باشند، اظهار داشت: همانطور که مادران شهدا کوثر هستند دختران ما با تربیت فرزندان زینبی می‌توانند کوثر باشند.

وی ادامه داد: انتخاب رهبر و پیشوا برای هر ملت و قومی مهم است، یعنی انسان با انتخاب رهبر می‌تواند اهل بهشت و یا جهنم باشد؛ اولین شهید کربلا «حربن ریاحی» تا زمانی که امام حسین (ع) را انتخاب نکرده بود اهل جهنم بود اما با انتخاب امام حسین (ع) اهل بهشت شد.  

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس آذربایجان‌‌ شرقی با بیان اینکه پیام اربعین برای ما حمایت و پیروی از رهبری است، یادآور شد: پیام اربعین این است که در همه حال رهبر خود را حمایت کنیم‌، روزگاری امام (ره) رهبر جامعه بودند و امروز مقام معظم رهبری به حق امام جامعه است و اگر مقابل یاوه‌گوی‌های امثال ترامپ ایستاده‌‌ایم از برکت رهبری است.

وی با اشاره به سال‌های جنگ و بمباران دبیرستان دخترانه زینبیه میانه عنوان کرد: شایعه شده بود که می‌خواهند دبیرستان امام خمینی را بمباران کنند و مدیر مدرسه زینبیه زنگ زده بود که دختران می‌گویند جای ما را با پسران عوض کنید تا آنها به جبهه‌‌های جنگ بروند و ما شهید شویم؛ همین دختران چند روز قبل از آن 300 کیسه خون اهدا کرده بودند و لایق شهادت بودند.

سردار جعفری افزود: چون دبیرستان زینبیه در کنار سپاه بود 6 نفر از نیروهای سپاه نیز در این بمباران شهید شدند و همه این جنازه‌‌ها حتی یک کیسه نمی‌شدند زیرا بدن‌هایشان تکه تکه شده بود، حتی وقتی وارد دبیرستان می‌شدی برخی در حال جان دادن بودند اما چیزی که جلب توجه می‌کرد این بود که جنازه‌‌ها روی چادران دختران ما ریخته شده بودند.

وی هدف امروز دشمن را سلب اسلام و غیرت از جوانان دانست و تاکید کرد: برخی‌‌ها زمان انتخابات همدیگر را می‌زنند تا دشمنان بگویند جمهوری اسلامی برای مردم چه کرده است اما برای انقلاب و نظام ببینید چه کارهایی شده است؛ زمان شاه ما چه صنعت و امنیتی داشتیم؟ آیا بچه کارگر می‌توانست سردار و استاندار شود؟

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار