جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا:

ارائه خدمات وظیفه اصلی ناجا است

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اینکه ناجا در حوزه بهداشت و درمان پیشرفت های مناسبی را به دست آورده گفت: ارائه خدمات وظیفه اصلی ناجا است.
کد خبر: ۲۶۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶ - 31August 2014

ارائه خدمات وظیفه اصلی ناجا است

به گزارش خبرنگار انتظامی "دفاع پرس" سردار محمد جواد زاده کمند جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در مراسم افتتاحیه مرکز تصویر برداری بیمارستان ولیعصر ناجا اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی همکاران امروز شاهد افتتاحیه یکی از بخش های مهم بیمارستان  ولیعصر(عج) هستیم.

وی ادامه داد: خوشحالیم که امروز مراکز درمانی نیروهای مسلح اعم از سپاه و ناجا سرآمد مراکز درمانی و بهداشتی کشور هستند.

زاده کمند خاطرنشان کرد: ما در ناجا تلاش کرده ایم بتوانیم بیمارستان تخصصی را به تجهیزات پیشرفته و بروز مجهز کنیم تا پاسخگوی بیماران باشیم.

وی ادامه داد: از نظر کمی و کیفیتی توسعه خوبی در حوزه بهداشت و درمان داشته ایم چرا که ارائه خدمات که وظیفه اصلی ناجا است از اولویت ما می باشد.

جانشین معاون هماهنک ناجا گفت: برای کسانی که در عرصه برقراری امنیت تلاش کرده و جان و سلامتی خود را فدا می کنند حق مطلب این است که ما نیز پشتیبانی های لازم را داشته باشیم که بهترین پاداش حفظ سلامتی آنان است.

زاده کمند سلامت جسمی و روحی افراد در ناجا را دو عنصر مهم دانست و گفت: در ناجا ماموریتهای مختلفی در شرایط متفاوت انجام می شود تا نظم در جامعه برقرار شود و برقراری این نظم توسط کارکنان ناجا آسیب هایی را بوجود می آورد که ما تلاش کرده ایم با اقدامات درست این آسیب ها را جبران کنیم.

وی ادامه داد: توجه به پدیده پیشگیری مهم است و اگر بتوانیم در این راستا گامهای موثری برداریم هم از سلامت کافی برخوردار می شویم و هم کاهش هزینه خواهیم داشت.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در پایان گفت: اگر نتوانیم با تلاش جهادی ارتقا سلامت را پیش ببریم نمی توانیم موفق شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار