«نقش حضرت زینب (س) در انتقال پیام عاشورا» در خارگ بررسی شد

همزمان با اربعین حسینی نشست تخصصی «نقش حضرت زینب (س) در انتقال پیام عاشورا» در شرکت پایانه‌های نفتی خارگ برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۵۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷ - 09November 2017
«نقش حضرت زینب (س) در انتقال پیام عاشورا» در خارگ بررسی شدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، در اربعین حسینی در نشست تخصصی با مشارکت امور بانوان و خانواده شرکت پایانه‌های نفتی ایران و با حضور مشاور وزیر نفت در امور بانوان «نقش حضرت زینب (س) در انتقال پیام عاشورا» در پایانه نفتی خارگ بررسی شد.

در ابتدای این نشست  رئیس پایانه نفتی خارگ با تسلیت اربعین حسینی در سخنانی کوتاه ماموریت شرکت پایانه‌های نفتی ایران را تشریح کرد و اظهار داشت: پایانه نفتی خارگ نقش مهم و موثری در اقتصاد ایران دارد چراکه بیش از 92 درصد نفت خام ایران از این پایانه صادر می‌شود.

عباس اسدروز به اهمیت جایگاه زنان و نقش آنان در توسعه و تعالی جامعه پرداخت و بیان کرد و افزود: زنان نقش تاثیرگذاری در عرصه‌های مختلف جامعه اسلامی دارند که باید با تأسی از حضرت زینب(س) فعالیت‌های خود را انقلابی و جهادی انجام دهند.

مشاور مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران نیز به بیان نقش حضرت زینب (س) در انتقال پیام عاشورا و زنده نگه داشتن قیام حضرت امام حسین (ع) پرداخت و تاکید کرد: انقلاب اسلامی با الگو گیری از قیام عاشورا شکل گرفت که باید فرهنگ و مکتب عاشورا در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی نمودار شود.

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار