نماینده‌ ولی‌ فقیه در استان ایلام تاکید کرد؛

ضرورت انجام کارهای بزرگ زیرساختی در مهران تا اربعین سال آینده

نماینده ولی‌ فقیه در استان ایلام گفت: باید کارهای ماندگاری در مرز مهران انجام شود تا در سال‌های آینده که هوا رو به گرمی می‌رود با مشکل مواجه نشویم.
کد خبر: ۲۶۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ - 11November 2017
ضرورت انجام کارهای بزرگ زیرساختی در مهران تا اربعین سال آیندهبه گزارش دفاع پرس از ایلام، حجت الاسلام «محمدنقی لطفی» امام جمعه ایلام در جلسه ستاد ویژه اربعین، اظهار داشت: اخلاص و کار خدایی در همه مدیریت‌های ایام اربعین مشهود بود.

وی با تاکید بر اینکه همه نیروها به صورت شبانه‌روزی پای کار بودند و آن چنان مدیریت شد که همه متحیر ماندند، تصریح کرد:باید کارهای ماندگاری در مرز مهران انجام شود تا در سال‌های آینده که هوا رو به گرمی می‌رود با مشکل مواجه نشویم.

نماینده‌ ولی‌ فقیه در استان ایلام با بیان اینکه این روزها در این استان بواسطه‌ی تردد زائران اربعین شاهد نمایش بهترین جلوه‌های مهمان‌نوازی مردم ایلام هستیم، اضافه کرد: لازم می‌بینم از همه دست‌اندرکاران خدمات‌رسانی به زائران تشکر کنم.

وی با بیان اینکه همه‌ سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و نهادهای غیر دولتی و عمومی در پذیرایی از زائران اربعین حسینی بسیار تلاش کرده‌اند، تصریح کرد: به فضل خداوند در پذیرایی از زائران و تامین مسائل درمانی و بهداشتی آنان مشکلی وجود ندارد و شهرداری تهران و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء زحمات زیادی متحمل شده‌اند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار