اسلام کریمی خبر داد؛

آغاز سومین دوره مسابقات فوتبال جام شهدا

مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر از برگزاری سومین دوره مسابقات فوتبال جام شهدا با حضور چهار تیم فوتبال لیگ برتری خبر داد.
کد خبر: ۲۶۵۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲ - 11November 2017
آغاز سومین دوره مسابقات فوتبال جام شهدابه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، اسلام کریمی مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر با بیان اینکه سومین دوره مسابقات فوتبال جام شهدا با همکاری تشکل‌های شاهد و ایثارگر، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در حال برگزاری است گفت: این مسابقات با حضور چهار تیم سایپا، پارس جنوبی جم (صدرنشین فعلی لیگ)، تراکتورسازی تبریز و پدیده مشهد از شب گذشته 19 آبان ماه آغاز شده است.

وی افزود: نخستین دیدار این جام بین دو تیم سایپا و پارس جنوبی جم در استادیوم تختی برگزار شد که تیم سایپا با پیروزی به فینال راه یافت. امروز نیز مسابقه دو تیم تراکتورسازی و پدیده در استادیوم شهر قدس برگزار می‌شود. مسابقه رده‌بندی این جام روز دوشنبه 22 آبان در استادیوم شهر قدس و مسابقه فینال نیز روز سه‌شنبه 23 آبان در استادیوم تختی برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر با اشاره به تقدیر از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در این مسابقات گفت: در این دوره از مسابقات جام شهدا علاوه بر تقدیر از ایثارگران پیش از برگزاری مسابقات، در بازی فینال نیز از خانواده محترم شهید «محسن حججی» تقدیر و تجلیل به عمل می‌آید.

کریمی با بیان اینکه هدف اصلی برگزاری این مسابقات ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: مخاطب اصلی این مسابقات جوانان هستند و فرصت بسیار خوبی است که بیش‌ از پیش فرهنگ ایثار و شهادت را بین این قشر تأثیرگذار نشر دهیم تا به نهادینه شدن آن در نسل‌های جدید کمک کنیم. یکی دیگر از محورهای ترویجی این دوره از مسابقات مربوط به ایثار اجتماعی است که با توجه به تأکیدات حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی بر اهمیت آن در حال انجام است.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار